Judaz Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei, hadde tenkt å bestille denne scanneren nå, den ser jo helt rå ut. Lurer på om noen har prøvd denne og har litt erfaring med den. Er det en god scanner? Kan jeg få en bedre scanner for samme pris hvis jeg velger et annet merke? - Judaz - Lenke til kommentar
andreash Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Les nyeste: Digital foto, der er den testet. På side 73 for å være nøyaktig. Lenke til kommentar
runegri Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 photo-i.co.uk har testet denne og sammenlignet den med Canon 9900F som ligger i ca samme prisklasse. Perfection 3200 kom best ut, den fikk 9 av 10 og de mente at den scannet negativer nesten like bra som en filmscanner til 4000£! Så jeg tror absolutt at den er verdt pengene ja. Jeg har også tenkt å kjøpe en, så snart jeg får spart opp noen kroner. Les testen her: http://www.photo-i.co.uk/Reviews/interacti...rs/overview.htm rune Lenke til kommentar
runegri Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Edit: postet dobbelt med et uhell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå