siNch Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Legg ut screenshot av benchmarkresultatet ditt i denne tråden! Dette vil være til god hjelp for alle som skal kjøpe bærbar med litt kraft i. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 3DMark 06 er ikke noen særlig god benchmark - for det første begynner den å bli avlegs, og for det andre legger den alt for stor vekt på prosessor. Vantage er bedre da - men den krever at du har betalt eller stjælt den, selvfølgelig. Gidder ikke å poste noen screenshot, men min maskin scorer (default) 13356. Lenke til kommentar
siNch Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Ingen skrytetråd dette. Kun for å gi folk et inntrykk av mulig spillytelse. Vi kunne sikkert ventet til 3DMark 11 kommer, men 3DMark 06 er godt utbredt og gir rom for litt eldre grafikkløsninger også. Endret 15. november 2010 av siNch 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har heller ikke noe skjermbilde å legge ut, men min Alienware M17x scorer 15560 poeng i 3DMark06. i 3DMark Vantage mener jeg det var 11800 poeng eller noe slikt. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Ingen skrytetråd dette. Kun for å gi folk et inntrykk av mulig spillytelse. Vi kunne sikkert ventet til 3DMark 11 kommer, men 3DMark 06 er godt utbredt og gir rom for litt eldre grafikkløsninger også. Jeg postet ikke min score for å skryte, siNch, men som en faktaopplysning. Men en annen sak er at det er litt irrelevant, da min maskin ikke er å få kjøpt lengre. Jeg foreslår at du i tillegg til å hente inn 3DMark 06 data, også ber folk som har 3DMark Vantage, om å poste sin Performance score med den også. Da får man litt mer relevans i forhold til hvordan den enkelte bærbare maskin takler litt mer moderne spill. Endret 16. november 2010 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå