JuC1y Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei I det siste så har jeg hatt problemer med "hvit skjerm", hver gang jeg velger "fullscreen" så blir hele skjermen helt hvit, alt går som vanlig bare det at man ikke kan se noe annet en hvit skjerm, man hører lydene og vidoene, filmene osv de går. Men skjermen er hvit.. jeg vet ikke hva som er galt og vil gjerne få fikset det! Noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre for å få fikset det? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Prøv en annen mediaavspiller og/eller operativsystem. Oppdater grafikkortdrivere. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Det er ikke på pcen, men på nettet.. sånn på youtube, eller når jeg ser noe som helst på nettet.. vanlig liten skjerm går fint, men når jeg tar fullscreen så blir det helt hvitt :S Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vel, da ville jeg prøvd en annen nettleser og/eller flash-avspiller Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Har prøvd internett explorer, firefox og google chrome.. funket ikke.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Men kun Adobe sin flash-avspiller? Har du forsøkt og av- og gjeninstallere Flash? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå