Razorlight Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Og min siste nominasjon går til . oh the irony :!: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Nominerer myhken. Er meget aktiv i Windows kategoriene. Mange gode og nyttige bidrag. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Ååå så skjønt, tusen takk. Det er en ære å være nominert Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg vil nominere Nautica. Alltid ivrig i fotodelen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Nominerer War. Han er ikke å se på store deler av forumet (som jeg vet?). Men jeg har ofte sett han på treningsdelen, hvor han har hjulpet meg og mange andre nybegynnere og erfarne atleter med treningstips, kosthold, kosttilskudd og teknikk. Tror alle styrketrenere her inne kan skrive under på dette Jepp! Kom hit for å nominere han, faktisk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Runar Begrunnelse: Veldig hyggelig kar som ikke alltid har på seg moderatorhatten. Meh. Begrunnelse: Grei kar som står på i datadelen av forumet. Har laget blandt annet Den modifiserte kafèen. Endret 2. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Oj, jeg er blitt nominert her jo. Så koselig. Alle de søteste er jo allerede nominert, men fortsatt et par som er glemt. Jeg vil gjerne nominere Zoro Sama, Dravde Den Feite og Montag Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg nominerer cyclo, Imaginary og ATWindsor. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 da vil jeg nominere RUNAR siden han er en av de moderatornesom tar ting med et smil og som eller er en morsom og hyggelig fyr Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 da vil jeg nominere RUNAR siden han er en av de moderatornesom tar ting med et smil og som eller er en morsom og hyggelig fyr Jeg har allerede nominert Runar. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 da vil jeg nominere RUNAR siden han er en av de moderatornesom tar ting med et smil og som eller er en morsom og hyggelig fyr Jeg har allerede nominert Runar. så det ikke før nå han sto nemlig ikke i første posten Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) så det ikke før nå han sto nemlig ikke i første posten Kommer vel etterhvert. Det gjør ikke noe uansett. Hvis en person allerede har blitt nominert, må du ta med begrunnelser for hvorfor du hadde tenkt å nominere vedkommende Endret 3. desember 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Vil nominere Skogslik for god innsats i "Hvilken sang hører du på nå", Therawyn på generelt basis og sistemann må jeg tenke litt mer på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg vil gjerne få nominere vår alles kjære Iceman™ for den enorme innsatsen han har lagt i HW-rekka både i år, tidligere år og arbeidet han allerede har lagt ned i forberedelser til neste år. Mannen legger alt til rette for at den største sosiale samlingen for forummedlemmer skal gå så knirkefritt som mulig hvert år. (Jeg kommer tilbake med link til brukerprofil senere, og muligens flere nominasjoner. Jeg måtte bare være sikker på at Iceman kom med før fristen) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Fristen var kl. 20 i kveld, så beklager at det tok så lang tid å få satt opp avstemningen. Her er tråden: Årets Medlem 2010! [RUNDE 1] Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Stenger denne så kan diskusjon tas videre i tråden nevnt over Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 inb4 close 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) YO JEG VIL NOMINERE NOEN MEN HVEM??? Endret 3. desember 2010 av Cowboy Bob 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg