Gå til innhold

Årets Medlem 2010! [NOMINASJONSTRÅD!]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det er to frister for nominering i førsteinnlegg?

 

Uansett. De er vel alt nominert, men syntes det er på sin plass å nevne brukere som er bitt merke i.

 

TSP og Skagen har lagt mer ned frivillig innsats i kulissene enn noen andre. Det er helt ekstremt, det er umulig å beskrive hvor inspirerende det virkelig er å overvære. Beklageligvis har Skagen senere trukket seg som administrator, men det er forståelig. Hernil er en jeg har fått veldig positivt inntrykk av i år.

 

Har også merket meg utrolig innsats fra Latias,kjempebra! Empire of Maury gjør en knalljobb i TV-forumet, litt humørsyk til tider - men det vitner ikke om annet enn engasjement. Ellers må jeg si at L4r5 og b-real fortjener pris for lang og tro tjeneste.

 

Når jeg ser på alle navnene i listen, og hvor mange av dem som har bidratt år etter år, minner deg meg bare om at vi bør få på plass en hall-of-fame. Vi er godt plassert inne på topp 100-listen av Norske nettsteder, innsatsen til ildsjelene er grunnen til det. Mange som får hjelp og jeg tror vel flere har det kjekt når forumet surfes :)

 

Om fristen ikke er gått ut, nominerer jeg KjemikerJon. Gir meg en god latter, med velformulerte perspektiv hva TV-serier angår.

Lenke til kommentar

Ja, for det skal sykt mye til når han er den eneste som i det hele tatt gidder å bevege ræva si inn dit.

Hva er poenget ditt? At han er den eneste som tar seg bryet med å rydde der? Det gjør det nemlig ikke mindre imponerende ;)

 

Jeg er helt enig i at TSP er en knakende god kandidat og at hans innsats er kjempegod (sikkert en masse greier jeg ikke vet om óg), men jeg mener at han regjerer eneveldig i trackeren er veldig bokstavelig, for han er faktisk den eneste som svarer der.

 

Uansett, dette ble off-topic.

 

Flere nominasjoner, folkens! :)

Lenke til kommentar

Er litt synd at de som er super-aktive i kategoriene for PC-hjelp har en smule mindre sjans til å komme langt her - ettersom flesteparten av de som benytter seg av disse forumene er folk som sjeldent er innom. :)

 

Joda, du har et poeng der. Samme med de som for det meste er i kategorier hvor gjesteposting er veldig vanlig. Tenker da spesielt på Seksualitets forumet. Hehe, jeg nominerer "Wikipedersen" fordi han fortalte meg at det er vanlig at ballene henger litt ujevnt :tease:

(jeg bare tuller altså, ville aldri i livet nominert deg! :), neida men har brukt mine nominasjoner og har nok fått med meg at du allerede er nominert :thumbup: )

Lenke til kommentar

Ja, enda verre i de kategoriene!

 

For the record: Tenkte ikke på meg selv når jeg skrev innlegget. Ikke engang spesielt aktiv i de aktuelle kategoriene. Men det er jo litt synd at det er så stor forskjell på sjansene fra kategori til kategori (for eksempel når man ut til langt flere trofaste brukere hvis en er aktiv i OT). Ikke noe man får gjort noe med uansett - og ikke noe problem som sådan, så kanskje unødvendig å nevne det :)

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Hehe, du har et veldig godt poeng, det er faktisk litt synd and noen skjulte talenter ikke blir nominert. Selv har jeg foreksempel ikke peiling hvem som bidrar med gode innlegg i kategorier som forbruker, foto og video, lyd og bilde, kultur, jobb og utdanning, mobil og PDA.. og ja listen fortsetter.

 

*ta seg en titt innom de forskjellige kategoriene å se hva de bedriver med* :ph34r:

 

edit: Omformulering

Endret av Kjetil..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...