Latias Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Det går mot jul og slutten av året, og da er det greit å starte opp den årlige kåringen "årets medlem". Meningen med tråden er ikke først og fremst å kåre en vinner, men å hedre brukere som har gjort en innsats for forumet det siste året. Regler: - Det er ikke lov å nominere seg selv.- Det er ikke lov å nominere samme person flere ganger. Hvis en person allerede har blitt nominert, må du ta med begrunnelser for hvorfor du hadde tenkt å nominere vedkommende. - Det er ikke lov å nominere en bruker som ikke har postet i 2010. - Ta gjerne med begrunnelser! - Maks tre nominasjoner pr. bruker. - Ikke kom med poster som f.eks. "du nominerer meg, så nominerer jeg deg". - Ikke nominer en annen person bare fordi vedkommende nominerte deg. - Prøv å nominere noen som har gjort en innsats på forumet. Ikke bare fordi han er en kompis IRL, eller lignende. - Fristen for å nominere er fredag 03. desember 2010, kl. 20:00. - Skriv brukernavnet på den du nominerer riktig! - Link gjerne til brukerne du nominerer, slik at det blir lettere for meg når jeg setter opp avstemningen. - Vanlige forumregler gjelder i denne tråden også. Mulig oppsett (datoer å forholde seg til): Nominasjon:15. november til 03. desember kl. 20.00 Runde 1: 01. desember til 10. desember kl. 20.00 Kvartfinale: 10. desember til 17. desember kl. 20.00 Semifinale: 17. desember til 24. desember kl. 20.00 Finale: 24. desember til 31. desember kl. 23.59 Forslag til endringer kan taes i tråden eller på PM. Tidligere tråder: 2009 Nominasjonstråd Runde 1 Kvartfinaler Semifinaler Finale 2008 Nominasjonstråd Runde 1 Semifinaler Finale Superfinale Da er det bare å nominere i vei. Nominerte brukere: Latias tom waits for alice Petter Pokey Wikipedersen Glimti Goldwing Cowboy Bob Gypsy Hestekølle Rampage RWS Choekaas soulless L4r5 Gavekort Amanita Muscaria Empire of Maury tomsi42 GullLars Pycnopodia Le Professeur Krikkert Norbat Simen1 Trondster SeaLion Mchansern CypheroN Mikkel™ wingeer Slimda svelemoe niko. Jason Something WheelMan War Eplefe Lemon Datasmurf Nopros Jørgen TSP Skagen Romis Man of war 1945 Dorian Gray tjalla hernil b-real KjemikerJon andybb NikkaYoichi TheaLinnea Stigma IT-henrik DJ_Evelen BadCat Anulaibar Vowels myhken Nautica Runar Meh. Zoro Sama Dravde Den Feite Montag cyclo Imaginary ATWindsor Skogslik Therawyn lceman™ Antall nominerte: 73 Endret 3. desember 2010 av Latias Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Nominerer deg, Latias. Edit: Begrunnelse! Latias har virkelig stått frem som en positiv og rettferdig bruker her på diskusjon. Han har laget flere konkurranser som han oppdaterer ofte, som attpåtil er morsome å være med i. Rett og slett imponerende. Uten din innsats ville ikke Premier League-kategorien vært den samme Endret 19. november 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Nominerer vår kjære forumbestefar tom waits for alice . (jada, ser at du leser nå). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Nominerer Petter. En av forumets kjekkaser med mange gode innlegg i sin historie. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Nominerer Pokey, fordi de sure innleggene hans er så søte og sjarmfulle. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Jeg klistrer denne jeg, så kanskje vi får litt flere nominasjoner etterhvert. (Skjønt foreløpig er jeg jo sikret minst fjerdeplassen...) Geir 2 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Nominerer Wikipedersen fordi han har gjort en god jobb i vannkjølingsdelen av forumet, hanen en aktiv bruker her som kommer med mange bra innlegg og er veldig hjelpsom 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Nominerer Latias fordi han har gjort forumet mer underholdene med tråder og leker som han oppdaterer ofte, legger mye tid og arbeid i forumet slik at det skal bli kjekkere for oss andre. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Da vil jeg nominere Glimti, han har bidratt godt til å lage gode tråder og prøve å heve standarden litt i politikkdelen. Vi ser bortifra hele Israel-palestina/capital punishment for dette, der er standarden *kremt* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg nominerer Game, pga. mye bra posting i fotballkategorien. Aner ikke hva han kaller seg nå, siden han bytter nick titt og ofte. Men for meg er han Game. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg nominerer Game, pga. mye bra posting i fotballkategorien. Aner ikke hva han kaller seg nå, siden han bytter nick titt og ofte. Men for meg er han Game. Du mener Goldwing. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg nominerer Cowboy Bob, ikke fordi han nominerte meg, men fordi innleggene hans er morsomme og/eller meget interessante. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Ikke lov til å nominere seg selv altså? Hmm, da sliter jeg... Vil uansett ha denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Jeg nominerer Gypsy. Begrunnelse: Fordi hun aldri har vært negativ overhodet av postene jeg har sett av hun. Hun er alltid i godt humør og sprer virkelig gleden til andre brukere i tråden. Jeg vet virkelig ikke om noen andre som kan passe i denne kategorien slik hun kan. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Jeg nominerer Hestekølle, kjempemorsom kar med et par advarsler, men kan fortsatt drive diskusjon on topic med en seriøs att. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jeg nominerer Rampage. For gode innlegg i politikk/samfunn delen av forumet, alltid mye bra å lese av denne karen Endret 21. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Bruker min andre nominasjon på å nominere RWS, grunnen bør være åpenbar for de fleste. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Det er utrolig mange flinke brukere her så denne er vanskelig. Men det som først slo meg er at Choekaas burde bli hyllet for sine genuint bra innlegg i Lost-forumet. Aldri har jeg lest innlegg som har vært så engasjerende, inspirerende og informerende som det denne karen har kokt i hop. Trodde ikke det gikk an å få så mye ut av en TV-serie som det han klarte å skrible ned. Fikk også så utrolig mye mer ut av serien ved å lese innleggene hans i etterkant. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Jeg nominerer soulless. Flink bruker som alltid er relevant, og kommer med gode argumenter i de diskusjonene han deltar i. Endret 21. november 2010 av CypheroN 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Nominerer L4r5. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg