Krom-stag Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hadde fest for noen helger tilbake, og da brukte jeg mitt nåværende stereoanlegg som består av nad c315 og CW cl-6. Dette er jo helt totalt herpet, og siden jeg har hatt anlegget i mer enn 3 år tenkte jeg at jeg kunne bytte det ut. Mange som anbefaler nad c165 og nad c275 sammen. Noen som har innspill ang de i en duo? Og noen som har anbefaling av høytalere som passer disse høytalerene? Tenkte meg gulv-høytalere. Jeg er villig til å bruke 10k på høytalere, ikke noe særlig mer. Hører på metal, indie, house og pop. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Ingen? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen spesiell grunn til at du velger separat for- og effektforsterker ? Nad C375BEE er vel c165 og c275 i samme boks, til mindre penger. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Noen spesiell grunn til at du velger separat for- og effektforsterker ? Nad C375BEE er vel c165 og c275 i samme boks, til mindre penger. http://www.hifiklubben.com/files/Test/NAD/NADC275BEE_LydOgBilde_200911.pdf Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gammel test... Siden du stort sett hører på metal, indie, house og pop vil du ikke merke noen forskjell mellom integrert og separate komponenter til ca samme pris. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Gammel test... Siden du stort sett hører på metal, indie, house og pop vil du ikke merke noen forskjell mellom integrert og separate komponenter til ca samme pris. Komponentene er vel de samme? Men har du anbefaling til høytalere? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Regner med det er litt forskjell på C165+C275 og C375 (annet en to kabinetter og to strømforsyninger i stedet for ett). Hvilke høyttalere du skal ha kommer an på størrelsen på rommet du skal ha de i. Men for å få litt bass vile jeg gått for gulvstående. Hvis du har plass: Dali Lektor 8, eller så har du den mindre Lektor 6. Hvis man skal holde seg til utvalget til Hi-Fi klubben så er også B&W DM683 og DM684 aktuel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå