Gå til innhold

Heismontør

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan man lese at årslønn ligger på 450-600k i året. Jobbfeber er ikke akkurat det mest oppdaterte, men tradisjonelt sett så tjener heismontører godt. En venns bror er heismontør, og var vell snakk om 750k i årslønn, men tror han jobbet litt overtid og sånt også.

Lurer dogg på om det går endringer i møte når det gjelder lønna til dene yrkesgruppen. Hørt nå snakk om det i hvert fall. God stund siden jeg snakket med den bekjente også, så du får ta hva jeg sier med en klype salt...

Endret av Saond
Lenke til kommentar

Bare hyggelig, legg merke til endringen i mitt første svar :!:

Du er nok nødt til å gå elektro ja, deretter to (eller et og halvt?) år i lære. Noe du vurderer?

Edit: Enda en link til. Står faktisk at det er satt til tre år i lære, visstnok etter noen nye EU-regler eller nå sånt. Kan hende direktivet har satt ned punkter for lønn også, men det skal jeg ikke si sikkert.

Endret av Saond
Lenke til kommentar

Bare hyggelig, legg merke til endringen i mitt første svar :!:

Du er nok nødt til å gå elektro ja, deretter to (eller et og halvt?) år i lære. Noe du vurderer?

Edit: Enda en link til. Står faktisk at det er satt til tre år i lære, visstnok etter noen nye EU-regler eller nå sånt. Kan hende direktivet har satt ned punkter for lønn også, men det skal jeg ikke si sikkert.

Det er to og halvt år. Rimelig enkelt å se det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...