axao Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei, dette er min første post, så dere får unnskylde meg om jeg ikke har postet på riktig plass eller noe... Jeg lurer på om noen aner hvor jeg kan laste ned en demo av adobe creative suite 3 design premium? Jeg får nemlig dette med skolen i og med at jeg har (faget) IT. Jeg har serienøkkelen, men ettersom det skjedde noe gale med programmet etter installasjonen, måtte jeg avinstallere programpakken. Jeg har et prosjekt jeg må begynne på fortest mulig, så jeg skulle gjerne hat programmene nå! (siden jeg ikke får sjansen til å installere dem før om en uke på skolen) Jeg regner med om jeg hadde en demo, 30-dagers prøveversjon, kunne jeg bare brukt koden jeg har fått med skolen i stede for å låne CD'en på skolen og installere. På Adobe's hjemmeside kan jeg bare finne CS5, og ikke CS3, så jeg lurer på om det er noen som vet hvor det finnes en demo av adobe creative suite 3 design premium? Lenke til kommentar
axao Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Ingen som aner hvor jeg kan få tak i adobe creative suite 3 design premium demo? Eller i alle fall demo av Photoshop CS3 og Dreamweaver CS3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå