syuk Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Er det altså INGEN som vet hvordan jeg kan løse dette?? Fant ut at noe som ikke burde være på nettet er på nettet med mitt fulle navn, jeg får det sikkert aldri helt vekk. Spm. mitt er hvordan jeg kan få det vekk fra første søkeside på Google, i alle fall ned til side 3-4? Holder det at man feks. skriver mange innlegg på diverse forumsider med sitt fulle navn slik at det nyeste kommer først, eller er det andre faktorer som spiller en mer vesentlig rolle? Skal til å søke jobber nå, og infoen om meg er ikke veldig flatterende for å si det sånn. Endret 16. november 2010 av syuk Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Det går vel ann og høre med SlettMeg.no og se om de kan hjelpe deg? Nå vet jeg ikke hva som ligger ute med/av deg men det verste som kan skje er at de sier at dette kan de ikke hjelpe med. [Edit] Har Du muligheten til og redigere den(de) siden(e) navnet ditt forekommer på? (ev. ved hjelp av SlettMeg.no) så kan man jo bruke følgende medtode i og med at informasjonen er fjernet, eventuelt endret: SlettMeg.no: Slik kan du rapportere inn uønskede treff til Google: Problemer med utdaterte søketreff? •Jeg vil slette søketreff på nettsider som er slettet eller har endret informasjonen. (Krever innlogning) Endret 30. november 2010 av Qumad Lenke til kommentar
syuk Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 takk for svar så langt tenkte jeg ikke, så det skal jeg prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå