Kevlar Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har akkurat flyttet på meg i byen og bor rett ved siden av et JIMU-senter, som virker billig og bra. Men JIMU har et herlig opplegg der folk som blir "overtalt" fra stands får 50kr billigere abonnement i måneden. Er det noen som vet hvor det pleier å stå stands, eventuelt jobber i JIMU og kan høre hvor de skal stå fremover? Frister lite å løpe rundt i byen i ukesvis for å prøve å finne en stand før jeg registrerer meg og får begynt trening igjen.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Noen som er medlem på JIMU og vet om det er noen annen løsning, jeg tar gjerne imot tips her. Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Gå til dem i resepsjonen og spør, du får garantert samme pris. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Har vært i resepsjonen på JIMU Ila, og der var det hvertfall heelt umulig ifølge retningslinjene, selv om jeg spurte veldig pent og etterhvert gjorde det ganske klart at jeg ikke kom til å betale 50kr mer enn jeg "må" i måneden.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Du må ikke spørre pent, hiss deg opp og krev å få snakke med sjefen om de ikke slutter med slikt tullball Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 De er fortsatt like sta. Ingen som har sett en bod med overivrige mennesker med jimu-jakker noe sted i byen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå