Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sure mata, kommer vært øyeblikk

Konge. Men sliter litt med nettet akkurat nå, men vi får prøve å se hvordan det går!

Edit:

unavit-sprolauk 1-0

Ser ut til at det skal ende med poengdeling når Tevez på overtid av andre omgang knaller til på et frispark fra over 30 m. Da ble jeg passe sur :whistle:

Denne kampen var helt forferdelig å spille. Snøen ødela mye og spillerne oppførte seg som en gjeng pensjonister. Tipper du opplevde mye av det samme.

unavit-sprolauk 0-2

Ganske kjedelig kamp. Kampen er veldig jevn. Jeg har muligens flest sjanser, men du har de største. Scorer tidlig med Rooney før Hernandez sluttfester resultatet på overtid.

Takk for kampene ;)

Endret av Mata-
Lenke til kommentar

Kriss_94 2 - 0 Christiaan922

Christiaan922 0 - 3 Kriss_94

I den første kampen var du rett og slett bare bedre enn meg, og fortjente å vinne.

Men i den andre kampen, følte jeg at selve spillet var i mot meg. :!: Det var en grei og solfylt, men målløs første omgang, men 5 minutter i andre omgang får jeg en offside. Og det var slutten for den kampen, siden spillet tydeligvis ikke tålte at jeg fikk offside. Hele dritten bare frøs.

Så dermed ble det enda en ny kamp, dog bare første omgang. Og da regna det i stedet, som jeg hater på FIFA. Og av en eller annen grunn hadde min Be a pro-spiller sneket seg inn på laget. :hmm: Men du får en eller annen idiotisk straffe som jeg kunne ha spart meg for, også bruker du Van der Sar til å ta den. :p

Men takk for kampene!

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Hehe, takk for kampene. Tror faktisk det ble 3-0 i siste siden jeg ledet 1-0 før det klikket. Følte jeg hadde god kontroll på deg hele tiden.. Ble mye tull fra min side med driblinger hele tiden.

Jeg tok den halve omgangen vi spilte som urangert slik at ingen av oss mistet noen poeng, derfor var Virtual proen der. ;)

Lenke til kommentar

Når scorte du før det klikket?:p Jeg kan ikke mene å huske at du scorte i den andre kampen, men kanskje jeg husker feil.

Men du skal få den da, siden statistikken på ea.com sier at det også ble 3-0.

edit: Det er kanskje fordi kampen klikka når jeg tenker meg om. Men samma det, jeg er nok ute av cupen uansett. :whistle:

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...