Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Espen 3-6 Mentis

Det ble faktisk 3-6 ikke 3-5.

Skammer meg etter det tapet, leder hele 3 ganger i kampen men slipper han inn igjen HVER gang, kjører ultrfa offensivt i 2 omgang og tevez går forbi en bra full Alex og Terry gang på gang. Det flaueste tapet i FIFA turneringene for min del.

Det skremmer meg at jeg slipper inn 6 mål i en og samme kamp :hmm:

Espen 5-1 Mentis

Han får en 1-0 ledelse etter 5 min hvor Alex igjen er helt ute, skjønner ikke hva som skjer. etter skoringen hannes var det vell spill mot et mål. I 2 omgang måkte mentis ballen fremover på tevez hver gang han fikk den. Kampen endte til slutt 5-1 fullt fortjent.

Jeg kjenner at angeren på valg av lag er VELDIG stor!

Takk for kampene

Lenke til kommentar

I 2 omgang måkte mentis ballen fremover på tevez hver gang han fikk den.

Ikke at det spiller så meget stor rolle, men den må du lengre ut på vidda med :p Jeg måkte den frem til han når han var på løp og stort rom bak. Ellers spilte jeg som jeg pleier, trygt plantet på bakken. Ville fortsatt foretrukket måking fremfor ping-pongspillingen din ;) Men som sagt, fullt fortjent at du vant andrekampen.

Takk for kampene

Takk for kampene ja :p Må satse på å slå Aunron de to neste for å ha en sjanse.

Endret av Mentis
Lenke til kommentar

Cryflopp 0 - 1 Kvalheimaren

Fortjent vunnet, burde vell vunnet mer.

Kvalheimaren 1 - 2 Cryflopp

Du dominerer kampen , sjangse etter sjangse men jeg får pussig nok 2 mål på merkelig måter. Ufortjent. jeg fikk også rødt kort med 1 spiller i denne kampen

Takk for kampene

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

man_utd100 2 - 0 Christiaan922

Christiaan922 0 - 4 man_utd100

Jeg fikk lyst til å kaste kontrollen i veggen. Jeg har et forsvar som bare står der og tror de er med på et fotballlag for smågutter og som ikke gidder å gjøre noe i det hele tatt, bortsett fra å gi deg målsjanser som bare idioter kan klare. Og jeg skaper...ingenting. Menmen, et fortjent resultat til deg. :thumbup: Får håpe jeg gjør det bedre mot Jørgen og Kriss.

Takk for kampene! :D

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

man_utd100 2-0 Christiaan922

man_utd100 4-0 Christiaan922

GG. Masse lagg i begge kampene som resulterte i mange feilpasninger for begge lag. Puyol fikk rødt kort for Christian i andre kamp, noe som ga meg muligheten til å fikse på målforskjellen.

Herlig å være videre fra gruppa. Og jeg som trodde jeg skulle være på bunn av tabellen med null poeng og mange mål imot. :D

Lenke til kommentar

ja jeg kan spille med deg Steen, legger du meg til

Du er lagt til. Jeg kan spille når som helst.

EDIT: Jeg sitter på PS3-en frem til rundt 7, kan spille frem til da. Hvis ikke får det bli en annen dag. Har tid stort sett hele helgen og neste uke.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...