Christiαno Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Fredag og lørdag passer også, Jørgen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Tapte første kamp mot Kvalheimaren 1-0. Synes uavgjort hadde vært rettferdig, men skal ikke si noe på at du vant. Uansett et surt tap ettersom målet kom i det 88. minutt. Den andre kampen var like jevnt. Av en eller annen grunn løsnet det etter 70 minutter, og det som gikk mot en 0-0 kamp endte med 4-1 seier til meg Resultatet lyver, men synes det var rettferdig med 3 poeng hver Er totalt sett fornøyd. Hadde sett for meg å bli overkjørt ettersom jeg ikke har spilt FIFA de siste 6-7 ukene med unntak av kampene i SuperCupen. Til tross for dette har jeg klart å kave til meg en andre plass i gruppen hver gang Er spent på hvor langt jeg klarer å lure meg videre denne gangen Takk for kampene Endret 23. november 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Når passer det for folk i gruppe B? Blir lette poeng for dere om dere er kjappe Hehe.... Har nettopp fått PS3 og har spilt en del på Xbox... Føles så rart å spille med PS3. Edit: Innser at jeg ikke har valgt et lag enda. Jeg velger Manchester City Endret 23. november 2010 av Mentis Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg kan spille i morra tenker jeg, men er ikke helt sikker på tidspunkt enda, når kan tilfelle du? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Når passer det for folk i gruppe B? Blir lette poeng for dere om dere er kjappe Hehe.... Har nettopp fått PS3 og har spilt en del på Xbox... Føles så rart å spille med PS3. Edit: Innser at jeg ikke har valgt et lag enda. Jeg velger Manchester City hjemme fra skolen i 4 tiden, da har jeg hele dagen, så bare å si ifra nå du har tid! Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Cryflopp og Salvi155, når har dere tid. Ikveld kanskje? Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Når passer det for folk i gruppe B? Blir lette poeng for dere om dere er kjappe Hehe.... Har nettopp fått PS3 og har spilt en del på Xbox... Føles så rart å spille med PS3. Edit: Innser at jeg ikke har valgt et lag enda. Jeg velger Manchester City hjemme fra skolen i 4 tiden, da har jeg hele dagen, så bare å si ifra nå du har tid! Jeg er tilgjengelig 19.00 Endret 24. november 2010 av Mentis Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg trur jeg også er hjemme rundt 19, så vi kan prøve å få spilt i kveld, hvor seint kan du spille forresten? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Når passer det for folk i gruppe B? Blir lette poeng for dere om dere er kjappe Hehe.... Har nettopp fått PS3 og har spilt en del på Xbox... Føles så rart å spille med PS3. Edit: Innser at jeg ikke har valgt et lag enda. Jeg velger Manchester City hjemme fra skolen i 4 tiden, da har jeg hele dagen, så bare å si ifra nå du har tid! Jeg er tilgjengelig 19.00 Herlig Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg trur jeg også er hjemme rundt 19, så vi kan prøve å få spilt i kveld, hvor seint kan du spille forresten? Jeg skal på trening 20.30, så vi klarer sikkert å snike inn to kamper. Hvertfall en. En kamp varer vel i 15-20 minutter, så jeg og Espen er vel ferdig litt etter halv 8. Vær pålogget rundt da, så ordner det seg sikkert. Endret 24. november 2010 av Mentis Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Greit, bare si ifra på psn eller forumet når du er klar. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Første kamp mellom meg og mentisy endte 2-2, mentisy er den som presser på mest og skaper mest, dårlig kamp av meg. Andre kamp vinner jeg 1-0, var litt ufortjent for å være ærlig mentisy har flere gode sjangser som han er ganske uheldig med. Takk for kampene! Må legge meg i hard trening nå og slå aunron i begge kampene for å ha et håp om sluttspill Endret 24. november 2010 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) jeg sovnet.... våknet nå, har du tid til kampene, mentisy? Endret 24. november 2010 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Cryflopp og Salvi155, når har dere tid. Ikveld kanskje? må bli imorgen kveld eller i helgen , alt etter hva som passer for deg Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Cryflopp og Salvi155, når har dere tid. Ikveld kanskje? må bli imorgen kveld eller i helgen , alt etter hva som passer for deg Kan sikker ikveld, skal vi seie rundt 20.00 tiden? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Gruppe A, noen som har tid idag? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Mentisy eller Vamos? Noen som har tid i dag? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Cryflopp og Salvi155, når har dere tid. Ikveld kanskje? må bli imorgen kveld eller i helgen , alt etter hva som passer for deg Kan sikker ikveld, skal vi seie rundt 20.00 tiden? kan nok få til noe i 20-21.00 tiden ja. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Noen C-folk som kan i kveld? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. november 2010 Forfatter Del Skrevet 25. november 2010 Hvis noen i gruppe D skulle få tid så sitter jeg på PS3en frem til rundt 7-tiden. Bare til å legge meg til på PSN så spiller vi;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå