Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tapte første kamp mot Kvalheimaren 1-0. Synes uavgjort hadde vært rettferdig, men skal ikke si noe på at du vant. Uansett et surt tap ettersom målet kom i det 88. minutt. Den andre kampen var like jevnt. Av en eller annen grunn løsnet det etter 70 minutter, og det som gikk mot en 0-0 kamp endte med 4-1 seier til meg :p Resultatet lyver, men synes det var rettferdig med 3 poeng hver :)

Er totalt sett fornøyd. Hadde sett for meg å bli overkjørt ettersom jeg ikke har spilt FIFA de siste 6-7 ukene med unntak av kampene i SuperCupen. Til tross for dette har jeg klart å kave til meg en andre plass i gruppen hver gang :p Er spent på hvor langt jeg klarer å lure meg videre denne gangen :p

Takk for kampene :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Når passer det for folk i gruppe B? Blir lette poeng for dere om dere er kjappe :p Hehe.... Har nettopp fått PS3 og har spilt en del på Xbox... Føles så rart å spille med PS3.

Edit: Innser at jeg ikke har valgt et lag enda. Jeg velger Manchester City

Endret av Mentis
Lenke til kommentar

Når passer det for folk i gruppe B? Blir lette poeng for dere om dere er kjappe :p Hehe.... Har nettopp fått PS3 og har spilt en del på Xbox... Føles så rart å spille med PS3.

hjemme fra skolen i 4 tiden, da har jeg hele dagen, så bare å si ifra nå du har tid!

Lenke til kommentar

hjemme fra skolen i 4 tiden, da har jeg hele dagen, så bare å si ifra nå du har tid!

Jeg er tilgjengelig 19.00 ;)

Endret av Mentis
Lenke til kommentar

Jeg er tilgjengelig 19.00 ;)

Herlig :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg trur jeg også er hjemme rundt 19, så vi kan prøve å få spilt i kveld, hvor seint kan du spille forresten?

Jeg skal på trening 20.30, så vi klarer sikkert å snike inn to kamper. Hvertfall en. En kamp varer vel i 15-20 minutter, så jeg og Espen er vel ferdig litt etter halv 8. Vær pålogget rundt da, så ordner det seg sikkert.

Endret av Mentis
Lenke til kommentar

Første kamp mellom meg og mentisy endte 2-2, mentisy er den som presser på mest og skaper mest, dårlig kamp av meg.

Andre kamp vinner jeg 1-0, var litt ufortjent for å være ærlig :p mentisy har flere gode sjangser som han er ganske uheldig med.

Takk for kampene!

Må legge meg i hard trening nå og slå aunron i begge kampene for å ha et håp om sluttspill :whistle:

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...