Celso Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hehe, ikke akkurat! Noen i gruppe B som kan spille nå forresten? er tilgjengelig til ca 18:30. kan kanskje senere på kvelden i dag også Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hehe, ikke akkurat! Noen i gruppe B som kan spille nå forresten? er tilgjengelig til ca 18:30. kan kanskje senere på kvelden i dag også Klar nå jeg. Jeg endrer forresten laget mitt til Spania, visste ikke at landslag var lov når jeg meldte meg på så Har ikke spilt noen kamper enda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kriss 5-2 man_utd100 Kriss 6-1 man_utd100 GG. Ikke noe går min vei i noen av kampene. Bommer på alt jeg har av sjanser, mens Kriss scorer på nesten alle sine. Hadde til og med to selvmål i kamp andre kamp. Ene kan være kandidat til tidenes selvmål. Uansett, to fortjente resultater. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Første kampen var jeg utrolig rusten i forsvaret, skummelt hvor mye jeg slapp deg igjennom. Heldigvis var ikke du så god i forsvar heller, hehe Dårlig kamp av meg egentlig, men jeg setter sjansene mine i motsetning til deg. Andre kampen starter jeg med 3-4-3 for å prøve å overkjøre deg. Funket bra de første 20min da det stod 3-0. Raul Albiol med to selvmål, hehe. Mål nr. 2 var en klassescoring. Hel volley på direkten etter en 30 meters pasning i bue over keeper fra 20 meter Takk for kampene! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Første kampen endte 4-1 til Espen, skjønner ikke hva jeg dreiv med på de 3 første målene dine, dumme forsvars tabber Men fortjent seier i hvert fall. Andre kampen skaper jeg null og niks, 2-0 til Espen. Takk for kampene. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Espen 4-1 Christoffer En kamp hvor jeg styrer meste parten av spillet, har en del store sjangser, men 4-1 var et greit resultat Espen 2-0 Christoffer For et sjangsesløseri fra min side, kunne/burde vunnet denne kampen med MYE større margin. Christoffer kommer gjennom EN gang med torres etter 5 min, ellers er det lite nevneverdige angrep fra hannes side Takk for kampene! Endret 22. november 2010 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jgiggs 1-2 man_utd100 Jgiggs 1-2 man_utd100 GG. Helt sykt. Scorer tidlige mål i begge kamper, etter det bestemte jeg meg for å satse på kontringer (hadde lært etter kampene mot Kriss). Begge hadde en del sjanser, men ble veldig overrasket over ineffektiviteten til Jørgen. Hadde hjertet i halsen etter at jeg bommet på åpent mål (fra fem meter) på overtida, for så at Jørgen fikk den store muligheten med sekunder igjen å spille. Må bare få lov til å sitere dette: Jeg ser iallfall 6 gratis poeng i gruppen min. *host* Latias *host* 1 Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er forsåvidt tilgjengelig utover kvelden. Ta kontakt om noen i gruppe B kan spille. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Haha, Latias. Det var syke kamper. Testet ut nye formasjoner (5-3-2 i første kamp og 3-5-2 i andre kamp) og syntes egentlig begge funket bra. Jeg gjorde mye rart og gjorde det lett å score på meg, men slik er livet. Litt for nonchalant, spesielt med tanke på at jeg undervurderer deg grundig. 1 - 0 målet i andre kampen er dog utrolig bra gjort av deg. 2 - 0 målet kommer jo etter at jeg egentlig kan spille ballen hvor jeg vil, men sentrer fra Pique til keeper som toucher den knallhardt så du kan løpe inn ballen med Ronaldo(?).Jeg klager uansett ikke, det er min egen feil på alle måter. Jeg håper bare at Christiaan er så god at du maks får 3p med deg, så skal jeg klare å gjøre min del for å gå videre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 1 - 0 målet i andre kampen er dog utrolig bra gjort av deg. Tror det faktisk var du som lærte meg det (hoppe over ballen og lure forsvareren). Husker i hvert fall det var en herfra som brukte det ganske effektivt mot meg da spillet kom ut. Jeg kommer garantert til å tape kampene mot Christian, så du trenger ikke å bekymre deg for avansement. Det er typisk meg å rote det bort når jeg er i en god posisjon. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Bra Latias! Nå kan jeg vinne gruppen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det var meg, ja. Når vi spilte et par ganger når spillet kom ut, tror iallfall det var meg. Problemet mitt var virkelig og ikke sikre meg et eneste poeng mot deg overhodet. Da kunne jeg bare belaget meg på å gjøre det like godt som deg mot Christiaan, men nå er jeg avhengig av tilfeldigheter for å gå videre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Faen, har ikke fått med meg at det er startet opp ny cup Får komme sterkt tilbake i neste da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Christian, når kan du spille? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 klare til å spele, steen? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Christian, når kan du spille? I dag og i morgen skal jeg jobbe ræva av meg for å bli ferdig med særemnet i norsk som skal leveres i morgen kveld. Så helst ikke før det. Men torsdag passer fint, det gjelder Kriss og Jørgen også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Torsdag er jeg litt opptatt, når er fristen igjen? Jeg kan spille fredag og lørdag. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) klare til å spele, steen? Jeg beklager, men det dukket opp noe uventet, dermed har jeg vært utilgjengelig i hele dag. Kan fortsatt ta kampene hvis du har tid. Hvis ikke tar vi dem en annen gang du har tid. Endret 23. november 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 om 15 min er eg klar.... Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 om 15 min er eg klar.... Flott, tar dem da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå