Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kriss 5-2 man_utd100

Kriss 6-1 man_utd100

GG. Ikke noe går min vei i noen av kampene. Bommer på alt jeg har av sjanser, mens Kriss scorer på nesten alle sine. Hadde til og med to selvmål i kamp andre kamp. Ene kan være kandidat til tidenes selvmål. Uansett, to fortjente resultater.

Lenke til kommentar

Første kampen var jeg utrolig rusten i forsvaret, skummelt hvor mye jeg slapp deg igjennom. Heldigvis var ikke du så god i forsvar heller, hehe :p Dårlig kamp av meg egentlig, men jeg setter sjansene mine i motsetning til deg. Andre kampen starter jeg med 3-4-3 for å prøve å overkjøre deg. Funket bra de første 20min da det stod 3-0.

Raul Albiol med to selvmål, hehe. Mål nr. 2 var en klassescoring. Hel volley på direkten etter en 30 meters pasning i bue over keeper fra 20 meter :cool:

Takk for kampene! :D

Lenke til kommentar

Espen 4-1 Christoffer

En kamp hvor jeg styrer meste parten av spillet, har en del store sjangser, men 4-1 var et greit resultat

Espen 2-0 Christoffer

For et sjangsesløseri fra min side, kunne/burde vunnet denne kampen med MYE større margin. Christoffer kommer gjennom EN gang med torres etter 5 min, ellers er det lite nevneverdige angrep fra hannes side

Takk for kampene! :blush:

Endret av EspenTegenigi
Lenke til kommentar

Jgiggs 1-2 man_utd100

Jgiggs 1-2 man_utd100

GG. Helt sykt. Scorer tidlige mål i begge kamper, etter det bestemte jeg meg for å satse på kontringer (hadde lært etter kampene mot Kriss). Begge hadde en del sjanser, men ble veldig overrasket over ineffektiviteten til Jørgen. Hadde hjertet i halsen etter at jeg bommet på åpent mål (fra fem meter) på overtida, for så at Jørgen fikk den store muligheten med sekunder igjen å spille. Må bare få lov til å sitere dette:

Jeg ser iallfall 6 gratis poeng i gruppen min. *host* Latias *host*

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, Latias. Det var syke kamper. Testet ut nye formasjoner (5-3-2 i første kamp og 3-5-2 i andre kamp) og syntes egentlig begge funket bra. Jeg gjorde mye rart og gjorde det lett å score på meg, men slik er livet. Litt for nonchalant, spesielt med tanke på at jeg undervurderer deg grundig. 1 - 0 målet i andre kampen er dog utrolig bra gjort av deg. 2 - 0 målet kommer jo etter at jeg egentlig kan spille ballen hvor jeg vil, men sentrer fra Pique til keeper som toucher den knallhardt så du kan løpe inn ballen med Ronaldo(?).Jeg klager uansett ikke, det er min egen feil på alle måter. Jeg håper bare at Christiaan er så god at du maks får 3p med deg, så skal jeg klare å gjøre min del for å gå videre.

Lenke til kommentar

1 - 0 målet i andre kampen er dog utrolig bra gjort av deg.

Tror det faktisk var du som lærte meg det (hoppe over ballen og lure forsvareren). Husker i hvert fall det var en herfra som brukte det ganske effektivt mot meg da spillet kom ut. :p

Jeg kommer garantert til å tape kampene mot Christian, så du trenger ikke å bekymre deg for avansement. Det er typisk meg å rote det bort når jeg er i en god posisjon.

Lenke til kommentar

Det var meg, ja. Når vi spilte et par ganger når spillet kom ut, tror iallfall det var meg. Problemet mitt var virkelig og ikke sikre meg et eneste poeng mot deg overhodet. Da kunne jeg bare belaget meg på å gjøre det like godt som deg mot Christiaan, men nå er jeg avhengig av tilfeldigheter for å gå videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...