Latias Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har kun en time på fredager, så kan nok spille når som helst om ettermiddagen i morgen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg har hele morgendagen til disposisjon, Jørgen. Nesten ihvertfall, jeg har tannlegetime klokka 10 men etter det har jeg TVen resten av dagen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Dere er kjipe Ingen i dag altså? Jeg har fri i hele morgen, men tenker at jeg skal trene litt fotball alene og en tur til sentrum. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Okay. Bare send invitasjon når du er klar. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Gruppe A! Ledig hele kvelden Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg skal spille et par kamper, men er klar ca. 17.45 vil jeg tro. Gruppe C Lenke til kommentar
Celso Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 noen som er klar til kamp gruppe B ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg var klar tidligere i dag, som jeg skrev i tråden og i tillegg sendte melding på PS3 uten å få svar. Det er godt mulig at jeg er utilgjengelig hele lørdag og søndag fordi jeg skal prøve å få spilt litt fotball og nerde BO på GB. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Gruppe D, jeg kan spille tidlig på ettermiddagen i morgen. Ellers har jeg god tid til uken. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Gruppe A, noen som lever? Har lite tid denne uken så om vi skal få spilt må det bli enten denne helgen eller starten av desember.. Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Gruppe A, noen som lever? Har lite tid denne uken så om vi skal få spilt må det bli enten denne helgen eller starten av desember.. Er klar nå jeg! Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Gruppe A, noen som lever? Har lite tid denne uken så om vi skal få spilt må det bli enten denne helgen eller starten av desember.. Er klar nå jeg! Har du tid litt senere ikveld? Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Gruppe A, noen som lever? Har lite tid denne uken så om vi skal få spilt må det bli enten denne helgen eller starten av desember.. Er klar nå jeg! Har du tid litt senere ikveld? ja når tenker du? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Noen i gruppe C som er med etter Liverpool-kampen? 20.30? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Gruppe A, noen som lever? Har lite tid denne uken så om vi skal få spilt må det bli enten denne helgen eller starten av desember.. Er klar nå jeg! Har du tid litt senere ikveld? ja når tenker du? Om du legger meg til finner vi et tidspunkt... Må velge lag også... Edit: Klar nå zetteren! Steen: Velger United Edit2: Jaja zetteren... Du dukket visst aldri opp... Har du tid en annen dag? Endret 20. november 2010 av Mata- Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gruppe A, noen som lever? Har lite tid denne uken så om vi skal få spilt må det bli enten denne helgen eller starten av desember.. Er klar nå jeg! Har du tid litt senere ikveld? ja når tenker du? Om du legger meg til finner vi et tidspunkt... Må velge lag også... Edit: Klar nå zetteren! Steen: Velger United Edit2: Jaja zetteren... Du dukket visst aldri opp... Har du tid en annen dag? Fikk dessverre ikke tid i går kveld. I dag? Passer det for deg? Evt. når? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Gruppe D, jeg kan spille tidlig på ettermiddagen i morgen. Ellers har jeg god tid til uken. Jeg fikk aldri noe svar, og har mye jeg skulle ha gjort. Jeg gjør derfor heller andre ting enn å være tilgjengelig for FIFA hele ettermiddagen. Får ta kampene til uken gruppe D. Si ifra når dere kan. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 gruppe B, noen som er klar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå