Celso Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Spiller finalen etter liverpool kampen, kvalheimaren? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 ja, det kan vi godt... No alså Lenke til kommentar
Celso Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 spiste, men kan nå om du har tid Lenke til kommentar
Celso Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Espentegnigi 3-2 Kvalheimaren EEO. Var en veldig jevn kamp med sjangser til begge lag. Vi måtte spille nesten 2 kamper. på stillingen 1-1 i det 66 min ut i kampen mast jeg tilgang til EA serverene. Vi ble enige om å starte hele kampen på nytt. Igjen skorer jeg det først målet og han uligner til 1-1 som står seg til 90 min, hvor jeg kommer alene med keeper å på den påfølgende corneren header jeg i stolpen med Drogba. ( føler absolutt jeg burde avgjort kampen med de 2 STORE mulighetene) I ekstraomgangene begynner det som vanlig, jeg skorer først, bare at denne gangen utligner ikke han, jeg kontrer etter en stor sjangse av kvalheimaren og øker ledelsen til 3-1. I 2 ekstra omgang får kvalheimaren nettkjenning en gang, men holder ikke helt inn. Takk for kampen/e Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gratulere Espentegnigi Blir det en cup før jul? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gratulere Espentegnigi Blir det en cup før jul? Takk Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Gratulere Espentegnigi Blir det en cup før jul? Jepp, SuperCup XX Endret 11. desember 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå