Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

steen,når har du tid til å spille? hadde vært konge om du har tid iløpet av dagen. Må lese til geo prøve store deler av morgendagen :hrm:

Kan spille nå.

¨kan du klokken 22?

Går fint det :)

legg meg til du så godtar jeg så for jeg kommer hjem! :)

Lenke til kommentar

Espentegenigi 2-1 Steen

Jevn kamp, hvor jeg kan si meg veldig heldig som vinner kampen etter noe av det rareste selvmålet jeg har sett på fifa 11 så langt.

Espentegenigi 7-2 Steen

Er vel ikke så mye mer og si.

Takk for kampene :) :)

Lenke til kommentar

Espentegenigi 2-1 Steen

Jevn kamp, hvor jeg kan si meg veldig heldig som vinner kampen etter noe av det rareste selvmålet jeg har sett på fifa 11 så langt.

Espentegenigi 7-2 Steen

Bekrefter resultatene. Føler meg ekstremt uheldig i første kamp, som vel egentlig burde ha endt uavgjort. For et selvmål sier jeg bare! Irriterer meg på van der saar :p I den andre kampen måtte jeg satse fremover, noe som lagde rom for deg. Du var klart best, men jeg kunne med litt flaks ha utlignet til 2-2, og dermed vært inne i kampen igjen. Irriterer meg over dommeren som på en eller annen merkelig måte klarer å unngå å gi deg rødt kort etter en grusom felling som KLART bakerste mann :p Sier ikke at jeg hadde vunnet om det hadde skjedd, men det ville garantert ha påvirket kampen. På stillingen 3-1 gir jeg nærmest opp, og resten av kampen preges av det :p

Ingen overraskelse at du slår meg ut. Har vel blitt en vane. Føler likevel jeg var nærmere enn noen gang. I neste cup Espen, forutsatt av at vi får en mentalt oppegående dommer, så tar jeg deg! Regner med at vi møtes igjen. Har vel knapt vært en cup hvor vi ikke møtes :p

Takk for kampene og lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Espentegenigi 2-1 Steen

Espentegenigi 7-2 Steen

Bekrefter resultatene. Føler meg ekstremt uheldig i første kamp, som vel egentlig burde ha endt uavgjort. For et selvmål sier jeg bare! Irriterer meg på van der saar :p I den andre kampen måtte jeg satse fremover, noe som lagde rom for deg. Du var klart best, men jeg kunne med litt flaks ha utlignet til 2-2, og dermed vært inne i kampen igjen. Irriterer meg over dommeren som på en eller annen merkelig måte klarer å unngå å gi deg rødt kort etter en grusom felling som KLART bakerste mann :p Sier ikke at jeg hadde vunnet om det hadde skjedd, men det ville garantert ha påvirket kampen. På stillingen 3-1 gir jeg nærmest opp, og resten av kampen preges av det :p

Ingen overraskelse at du slår meg ut. Har vel blitt en vane. Føler likevel jeg var nærmere enn noen gang. I neste cup Espen, forutsatt av at vi får en mentalt oppegående dommer, så tar jeg deg! Regner med at vi møtes igjen. Har vel knapt vært en cup hvor vi ikke møtes :p

Takk for kampene og lykke til videre :)

forresten så var det aldri meningen og felle rooney som bakerste, tror jeg kom ani firkant :p men sant at jeg skulle hatt et klart rødt kort, hvor du kunne komt inn i kampen.

menmen, gleder meg til å møte deg igjen, kanskje vi slipper snøværert da og, som jeg misliker sterkt. Alltid gøy å spillet mot deg :D

Lenke til kommentar

Kvartfinalen mellom Aunron og Zetteren ble ikke spilt, til tross for utvidet frist. Jeg bestemmer dermed at Aunron går videre ettersom kampene ikke ble spilt som følger av at zetteren kun kunne spille på vanskelige tidspunkt. Jeg kommer ikke til å suspendere zetteren fra neste cup ettersom han tross alt var aktiv, og ikke kunne spill på grunn av jobb. Egentlig er arbeidstider noe en bør være klar over på forhånd, men jeg lar det gå for denne gang. Da gjenstår kun den siste semifinalen mellom Aunron og Kvalheimaren.

Lenke til kommentar

Blir det en ny turnering for jul, Steen?

Jeg har tenkt over om det er vits i å starte opp noe før jul og har vel kommet frem til at det ikke er noe i veien for det. De som reiser bort og ikke får spilt kampene trenger jo ikke melde seg på, så får vi se hvor mange som blir med. For dem så er bort kun et par dager burde det ikke være noe i veien med å delta ettersom det alltid gis god frist.

Endret av steen_jadd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...