Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aunron!:

Jobber kveld, så må få spilt fra 00:30 og utover eller på formiddagen om det går?

Minner om at fristen går ut i natt. Har forståelse for at det kan være vanskelig å få spilt kampene i disse travle jule- og eksamenstider. Hvis det skulle bli umulig å få spilt kampene i dag så kan jeg strekke meg til i morgen. Men det vil være absolutt siste frist. Semi-finalene vil uansett bli trukket tidlig i morgen eller i kveld slik at eventuelle klare kamper kan spilles.

Latias, bare minner om at jeg er klar fra 1530 i dag ;)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Steen_Jadd 6-3 man_utd100

Steen_Jadd 4-3 man_utd100

GG. Helt syke kamper begge to. I første kampen ligger jeg under 2-0 allerede etter få minutter, og tror nesten at det er kjørt. Så scorer jeg plutselig tre på kort tid, og leder 2-3 til pause. Etter pause tar Steen over igjen, og vinner til slutt ganske komfortabelt.

I den siste kampen kjører jeg på med en mer offensiv formasjon. Igjen ligger jeg tidlig under 2-0. Denne gangen reduserer jeg, men takket være to selvmål av forsvaret mitt er jeg helt sjanseløs. Merkelig hvor mange mål forsvaret skulle putte i eget nett i denne turneringen. Husker jeg hadde to selvmål mot Kriss i gruppespillet også. Reduserer et par ganger til, men til ingen nytte.

Lykke til videre i turneringen, Steen. Håper du vinner hele greia. Gleder meg allerede til neste turnering. :new_woot:

Lenke til kommentar

Som du sier Latias var det to morsomme kamper! Jeg trodde selv det var kjørt med 2-0 etter 7 min, noe som skulle vise seg å være feil :p Imponerende hvordan du kom tilbake. Men jeg synes jeg spilte godt fotball, og fortjente å vinne kampen til slutt. Den andre kampen ble aldri like spennende som den føsrte, og føltes mest som en transportetappe. Men den av ikke kjedelig av den grunn! Begge kampene var preget av underholdende fotball fra begge lag. Begge kunne puttet flere mål om bare marginene ville hatt det annerledes.

Takk for to underholdende kamper ;)

Lenke til kommentar

Aunron!:

Jobber kveld, så må få spilt fra 00:30 og utover eller på formiddagen om det går?

00:30 og utover? Tror ikke det nei. Oss dødelige går på skole fra 08 om morgenen. :p

Når vi skal få spilt da vet jeg ikke, men du er tilgjengelig stort sett på vanskelige tidspunkt.

Lenke til kommentar

Aunron!:

00:30 og utover? Tror ikke det nei. Oss dødelige går på skole fra 08 om morgenen. :p

Når vi skal få spilt da vet jeg ikke, men du er tilgjengelig stort sett på vanskelige tidspunkt.

Som sagt, dere får ut morgendagen på dere. Men det er siste frist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...