Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har espentegenigi og jeg spilt våre kamper.

Endte 2-2 og 5-1 til espen. Sykt irriterende den andre kampen. Merker allerede når du får to drittreturer og scorer på åpent mål at dette ikke går veien. Etter det spratt vel ikke ballen min vei en gang.

Også hjelper det lite når Drogba i en ren duell bare dytter Ferdinand bort til cornerflagget fra 16-meteren :p

Lenke til kommentar

Espentegenigi 2-2 Mata

Førsteomgangen begynner det ganske rolig egentlig til tross for et tidlig mål av Mata, som begynner og skape mer utover i omgangen og får 2-0 med seg til pause, ganske fortjent egentlig, skal sies at possesion var 57-43 i favør meg i begge kamper. I 2 omgangen kommer jeg mer med og får endelig til spillet mitt, en frisparkperle fra lampard og mål av drogba gjorde at det til slutt ble 2-2. Føler jeg skulle hatt med meg 3-2 til neste kamp etter 2 omgangen hvor jeg brente mildt sagt store sjangser.

Espentegenigi 5-1 Mata

Får skåringen jeg er ute etter og kampen i mitt spor helt til mata utlinger. 2 min på overtid av første omgang setter anelka fart alene med VdS, blir ganske frustrert når jeg ser den ikke går inn, men heldigvis har jeg en våken essien som setter returen fra vell 20 meter. 2 omgang er det vell ikke å si så mye om, mye spill på et mål, og mata kommer aldri tilbake i kampen.

Takk for kampene :blush:

Endret av EspenTegenigi
Lenke til kommentar

Da har espentegenigi og jeg spilt våre kamper.

Endte 2-2 og 5-1 til espen. Sykt irriterende den andre kampen. Merker allerede når du får to drittreturer og scorer på åpent mål at dette ikke går veien. Etter det spratt vel ikke ballen min vei en gang.

Også hjelper det lite når Drogba i en ren duell bare dytter Ferdinand bort til cornerflagget fra 16-meteren :p

hehe, vet selv hvor irriterende det er når drogba bare dytter vekk alt som fins av muskler forran mål. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Kriss 0 - 1 Kvalheimaren

Jeg spiller bra i første omgang, og du får ingenting til. I andre omgang blir det jevnere, og du scorer på en corner. Blir lite sjanser i kampen, men syns uagjort hadde vært mer rettferdig.

Kriss 0 - 3 Kvalheimaren

Jevn førsteomgang, lite sjanser og bra forsvarspill av begge vil jeg si. I andre omgang legger jeg om til 3-4-3 og ultraoffensivt for jeg var nødt til å få et mål. Syns jeg spiller en god kamp egentlig, men Kvalheimaren spilte meget bra i forsvar, og jeg følte jeg møtte muren hver eneste gang på 16 meteren hans. Formasjonen min lagde utrolig store rom og det resulterer i en del mål for Kvalheimaren. Første målet hans er en klassescoring.

Syns ikke 4-0 sammenlagt gjenspeiler kampene våres spesielt.

Takk for kampene :)

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...