steen_jadd Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Tror ikke jeg får tid tidlig på ettermiddagen i dag likevel Latias. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Espentegenigi, tid idag eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Null stress. Bare si ifra om du kan i kveld. Ellers kan jeg spille både i morgen og tirsdag ettermiddag. Har fri på onsdag, så kan mest sannsynlig hele dagen da også. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Espentegenigi, tid idag eller? Idag skal jeg ha tid hele dagen når er du klar? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Espentegenigi, tid idag eller? Idag skal jeg ha tid hele dagen når er du klar? Kommer på nå straks, 10-15 min. Passer deT? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er med på søndag. Skal snart på å cup og spille hele kvelden/natten. Når har du tid idag då? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Seinere idag.. kan sikkert i hele dag, men har akkurat våknet nå Lenke til kommentar
Celso Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Espentegenigi, tid idag eller? Idag skal jeg ha tid hele dagen når er du klar? Kommer på nå straks, 10-15 min. Passer deT? Var i stuen og så på tv. kan nå bare legg meg til på ps3, er der. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Da har espentegenigi og jeg spilt våre kamper. Endte 2-2 og 5-1 til espen. Sykt irriterende den andre kampen. Merker allerede når du får to drittreturer og scorer på åpent mål at dette ikke går veien. Etter det spratt vel ikke ballen min vei en gang. Også hjelper det lite når Drogba i en ren duell bare dytter Ferdinand bort til cornerflagget fra 16-meteren Lenke til kommentar
Celso Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Espentegenigi 2-2 Mata Førsteomgangen begynner det ganske rolig egentlig til tross for et tidlig mål av Mata, som begynner og skape mer utover i omgangen og får 2-0 med seg til pause, ganske fortjent egentlig, skal sies at possesion var 57-43 i favør meg i begge kamper. I 2 omgangen kommer jeg mer med og får endelig til spillet mitt, en frisparkperle fra lampard og mål av drogba gjorde at det til slutt ble 2-2. Føler jeg skulle hatt med meg 3-2 til neste kamp etter 2 omgangen hvor jeg brente mildt sagt store sjangser. Espentegenigi 5-1 Mata Får skåringen jeg er ute etter og kampen i mitt spor helt til mata utlinger. 2 min på overtid av første omgang setter anelka fart alene med VdS, blir ganske frustrert når jeg ser den ikke går inn, men heldigvis har jeg en våken essien som setter returen fra vell 20 meter. 2 omgang er det vell ikke å si så mye om, mye spill på et mål, og mata kommer aldri tilbake i kampen. Takk for kampene Endret 5. desember 2010 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
Celso Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Da har espentegenigi og jeg spilt våre kamper. Endte 2-2 og 5-1 til espen. Sykt irriterende den andre kampen. Merker allerede når du får to drittreturer og scorer på åpent mål at dette ikke går veien. Etter det spratt vel ikke ballen min vei en gang. Også hjelper det lite når Drogba i en ren duell bare dytter Ferdinand bort til cornerflagget fra 16-meteren hehe, vet selv hvor irriterende det er når drogba bare dytter vekk alt som fins av muskler forran mål. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg kan spille fra 2115 i kveld Latias Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er med om en halvtime, Kvalheimaren. Skal bare ha en warmup match. Ok? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Kriss 0 - 1 Kvalheimaren Jeg spiller bra i første omgang, og du får ingenting til. I andre omgang blir det jevnere, og du scorer på en corner. Blir lite sjanser i kampen, men syns uagjort hadde vært mer rettferdig. Kriss 0 - 3 Kvalheimaren Jevn førsteomgang, lite sjanser og bra forsvarspill av begge vil jeg si. I andre omgang legger jeg om til 3-4-3 og ultraoffensivt for jeg var nødt til å få et mål. Syns jeg spiller en god kamp egentlig, men Kvalheimaren spilte meget bra i forsvar, og jeg følte jeg møtte muren hver eneste gang på 16 meteren hans. Formasjonen min lagde utrolig store rom og det resulterer i en del mål for Kvalheimaren. Første målet hans er en klassescoring. Syns ikke 4-0 sammenlagt gjenspeiler kampene våres spesielt. Takk for kampene Endret 5. desember 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Salvi155 4 - 1 Cryflopp Cryflopp 3 - 0 Salvi155 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Salvi155 4 - 1 Cryflopp Cryflopp 3 - 0 Salvi155 ??? Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Zetteren? har tid nå! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg kan spille fra 2115 i kveld Latias Så dessverre ikke denne før nå. Beklager, får ikke spilt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå