Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klar nå.

aunron 0-1 Mentsy

aunron 4-1 Mentsy

Tok meg "bare" 150 minutter å få mitt første mål. Tapte 1-0 i første kamp. Typisk meg å slippe inn mål rett etter at Higuain har skutt i nettveggen på vidåpent mål.

Kommer selvsagt under 1-0 på Casillas' bærtur, men henter meg inn i andre omgang.

Rustent, men karrer meg videre. :D

Takk for kampene!

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Aunron 0 - 1 Mentis

Mentis 1 - 4 Aunron

Fortjent seier i andre kampen, som resulterer i at jeg forsvinner fra cuppen, og avanserer Aunron til neste stadie.

Gratulerer Aunron, og takk for kampene =)

Jeg kan trøste meg selv med at jeg vant Xbox-superligaen i dag :E

Lenke til kommentar

Stian_204 som kun klarte å spille én kamp på to og en halv uke ryker ut a cupen. Den ene kampen som spiltes strykes. Han er også suspendert fra neste SuperCup.

Kvartfinalene er trukker og spilles slik:

Steen_Jadd - man_utd

Kriss - Kvalheimaren

Zetteren - Aunron

Espentegenigi - Sprolauk

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil bare fremme et forslag om 4-stjernerslag igjen neste turnering, Steen. Forskjellen mellom lagene er på mange måter like stor som i 10 og jeg synes det ga en ny dimensjon og spille med 4-stjernerslag i forrige turnering. Jeg håper du vurderer det, men jeg er nok med i neste turnering uavhengig av hva du velger, så fremt denne ikke blir ferdig for fort og jeg må få spilt kampene mine før den 15. :p

Lenke til kommentar

Vil bare fremme et forslag om 4-stjernerslag igjen neste turnering, Steen. Forskjellen mellom lagene er på mange måter like stor som i 10 og jeg synes det ga en ny dimensjon og spille med 4-stjernerslag i forrige turnering. Jeg håper du vurderer det, men jeg er nok med i neste turnering uavhengig av hva du velger, så fremt denne ikke blir ferdig for fort og jeg må få spilt kampene mine før den 15. :p

Har ikke noe imot 4-stjerners turneringer, og vi kan godt gjøre endringer allerede fra og med neste turnering ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...