zetteren300 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) zetteren300 4 - 1 Stiank204 Har du tid til den siste kampen i dag Stian`? Endret 3. desember 2010 av zetteren300 Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Melder meg frivillig til å kastes ut om jeg og mentis ikke skulle få spilt i kveld. Har vært aaaaalt for treg. Om du fortsatt kan rundt 21.00, skal vi nok få spilt de ja. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Klar nå. aunron 0-1 Mentsy aunron 4-1 Mentsy Tok meg "bare" 150 minutter å få mitt første mål. Tapte 1-0 i første kamp. Typisk meg å slippe inn mål rett etter at Higuain har skutt i nettveggen på vidåpent mål. Kommer selvsagt under 1-0 på Casillas' bærtur, men henter meg inn i andre omgang. Rustent, men karrer meg videre. Takk for kampene! Endret 3. desember 2010 av Vamos Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Aunron 0 - 1 Mentis Mentis 1 - 4 Aunron Fortjent seier i andre kampen, som resulterer i at jeg forsvinner fra cuppen, og avanserer Aunron til neste stadie. Gratulerer Aunron, og takk for kampene =) Jeg kan trøste meg selv med at jeg vant Xbox-superligaen i dag :E Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg kan trøste meg selv med at jeg vant Xbox-superligaen i dag :E Gratulerer Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Stian_204 som kun klarte å spille én kamp på to og en halv uke ryker ut a cupen. Den ene kampen som spiltes strykes. Han er også suspendert fra neste SuperCup. Kvartfinalene er trukker og spilles slik: Steen_Jadd - man_utd Kriss - Kvalheimaren Zetteren - Aunron Espentegenigi - Sprolauk Lykke til Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Så vanskelig kamp. Jeg kan spille frem til PL-kampene i dag hvis du skulle ha tid Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Aunron: Når er du klar for å spille? Må i hvertfall få spilt i helgen. Skal jobbe kveld hele neste uke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Så vanskelig kamp. Jeg kan spille frem til PL-kampene i dag hvis du skulle ha tid Masse vintersport på TV nå, så gidder ikke å spille nå. Etterpå er det PL. Hva med i morgen? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Så vanskelig kamp. Jeg kan spille frem til PL-kampene i dag hvis du skulle ha tid Masse vintersport på TV nå, så gidder ikke å spille nå. Etterpå er det PL. Hva med i morgen? Bør gå fint før PL-kampene i morgen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Vil bare fremme et forslag om 4-stjernerslag igjen neste turnering, Steen. Forskjellen mellom lagene er på mange måter like stor som i 10 og jeg synes det ga en ny dimensjon og spille med 4-stjernerslag i forrige turnering. Jeg håper du vurderer det, men jeg er nok med i neste turnering uavhengig av hva du velger, så fremt denne ikke blir ferdig for fort og jeg må få spilt kampene mine før den 15. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Er for 4-stjernerslag selv, men da må jeg bare følge med så jeg rekker å melde meg på Schalke ftw. Endret 4. desember 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Vil bare fremme et forslag om 4-stjernerslag igjen neste turnering, Steen. Forskjellen mellom lagene er på mange måter like stor som i 10 og jeg synes det ga en ny dimensjon og spille med 4-stjernerslag i forrige turnering. Jeg håper du vurderer det, men jeg er nok med i neste turnering uavhengig av hva du velger, så fremt denne ikke blir ferdig for fort og jeg må få spilt kampene mine før den 15. Har ikke noe imot 4-stjerners turneringer, og vi kan godt gjøre endringer allerede fra og med neste turnering Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kriss, har du tid iløpet av helga? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er med på søndag. Skal snart på å cup og spille hele kvelden/natten. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 mata? tid i kveld før klokken 21:45 ca? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Herlig, Steen Haha, Sindre. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) mata? tid i kveld før klokken 21:45 ca? Jepp, tid nå og et stund fremover 4-stjerners lag +1 Endret 4. desember 2010 av Mata- Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kan spille i kveld, zetteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå