steen_jadd Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 Jeg tape 2-1 og vant 3-0 over Salvi. Forstår ikke hvordan jeg klarte å tape den første kampen Er uansett av liten betydning ettersom jeg fikk de tre poengene jeg var ute etter. Det skal dermed mye til for at jeg skal miste førsteplassen i gruppa. Takk for kampene Salvi Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Christian og jeg får ikke connectet i dag på FIFA, har prøvd en del ganger, men det gikk ikke. Kampene er uansett uten betydning så går det greit om vi ikke spiller dem? Hvis det er greit for Christian da. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Christian og jeg får ikke connectet i dag på FIFA, har prøvd en del ganger, men det gikk ikke. Kampene er uansett uten betydning så går det greit om vi ikke spiller dem? Hvis det er greit for Christian da. En trenger ikke spille kamper som er uten betydning nei Endret 27. november 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det gjør selvsagt ikke noe for meg. Men jeg synes det er rart når jeg fikk kobla til fint med Kriss 20 minutter tidligere. Menmen, man kan vel ikke forvente mye av EA sine servere. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Aunron, når har du mulighet til å spille? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Får se nå til uka. Lang frist. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Joda, men tenkte mer på at jeg har eksamen i 2 uker nå, så vil helst få gjort unna så mange kamper som mulig før det starter Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Minner om at fristen går ut natt til lørdag Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Zetteren, tid til å ta den siste kampen vår en av de nærmeste dagene? Har fri resten av uka fra i morgen, så maaasse tid Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Zetteren, tid til å ta den siste kampen vår en av de nærmeste dagene? Har fri resten av uka fra i morgen, så maaasse tid Har tid i dag frem til klokken 9, bortsett fra 1 times tid inni her.. Må ut å øvelseskjøre Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Zetteren, tid til å ta den siste kampen vår en av de nærmeste dagene? Har fri resten av uka fra i morgen, så maaasse tid Har tid i dag frem til klokken 9, bortsett fra 1 times tid inni her.. Må ut å øvelseskjøre Vi kan gjerne vente til i morgen for min del. Har ikke så mye tid idag... Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Zetteren, tid til å ta den siste kampen vår en av de nærmeste dagene? Har fri resten av uka fra i morgen, så maaasse tid Har tid i dag frem til klokken 9, bortsett fra 1 times tid inni her.. Må ut å øvelseskjøre Vi kan gjerne vente til i morgen for min del. Har ikke så mye tid idag... Greit det hvis du ikke har tid, men om du hadde hatt tid i dag hadde det vært best Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Zetteren, tid til å ta den siste kampen vår en av de nærmeste dagene? Har fri resten av uka fra i morgen, så maaasse tid Har tid i dag frem til klokken 9, bortsett fra 1 times tid inni her.. Må ut å øvelseskjøre Vi kan gjerne vente til i morgen for min del. Har ikke så mye tid idag... Greit det hvis du ikke har tid, men om du hadde hatt tid i dag hadde det vært best Har eksamen i morgen så vil helst slippe Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Vamos/Aunron: Jeg er ganske tilgjengelig utover uken. Når passer det best for deg? Endret 29. november 2010 av Mentis Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 PSN: Salvi155 Lag: TBA Salvi, når har du tid å spele? Har tid nesten kvar dag på kveldstid. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 ja jeg må også ta siste kamp mot deg Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Har du tid til å spille nå Mata? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 To og et halvt døgn igjen av fristen... Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Mata; I dag har du tid til matchen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå