Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Christian og jeg får ikke connectet i dag på FIFA, har prøvd en del ganger, men det gikk ikke. Kampene er uansett uten betydning så går det greit om vi ikke spiller dem? Hvis det er greit for Christian da.

En trenger ikke spille kamper som er uten betydning nei ;)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Zetteren, tid til å ta den siste kampen vår en av de nærmeste dagene? :) Har fri resten av uka fra i morgen, så maaasse tid :)

Har tid i dag frem til klokken 9, bortsett fra 1 times tid inni her.. Må ut å øvelseskjøre :thumbdown:

Vi kan gjerne vente til i morgen for min del. Har ikke så mye tid idag...

Lenke til kommentar

Zetteren, tid til å ta den siste kampen vår en av de nærmeste dagene? :) Har fri resten av uka fra i morgen, så maaasse tid :)

Har tid i dag frem til klokken 9, bortsett fra 1 times tid inni her.. Må ut å øvelseskjøre :thumbdown:

Greit det hvis du ikke har tid, men om du hadde hatt tid i dag hadde det vært best :whistle:

Lenke til kommentar

Greit det hvis du ikke har tid, men om du hadde hatt tid i dag hadde det vært best :whistle:

Har eksamen i morgen så vil helst slippe :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...