Gå til innhold

BK: Rot i vann


S-E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker lyset fra siden og skyggen den lager er fin. Skyggen hjelper også til med at bildet ikke blir veldig sidetungt.

Et godt og avslappende bilde, som falt godt i smak hos meg - mulig det hadde vært finere om det var plassert ørlite mer til høyre :)

Endret av Breni
Lenke til kommentar

Hei.

 

Dette var et svært rotete bilde :!: :!:

Neida, pent motiv,fint utsnitt og rett eksponering såvidt jeg klarer å se. Det jeg mener blir vanskelig å like for min egen del da, er at det ser på en måte ut som "feil" hvitbalanse.

Feil i anførselstegn pga det kan være at intensjonen ikke er å ta en eksponering som er mest mulig lik slik det var der og da...

For å komme til poenget :sleep: mener jeg iallefall at det ser for blått ut på de to skjermene jeg har sett bildet.

Blir blåstikk i hele stokken og det rundt som jeg har litt problemer med.

 

Dette er jo smak og behag så det er vel egentlig litt dårlig kritikk.

Men slik er det nå :whistle::ph34r:

(Kjenner det blir altfor sjelden jeg gir bildekritikk for tiden...)

Lenke til kommentar

Hei.

Takk for innspill :)

 

Selve bildet er tatt direkte i RAW, ikke redigert annet en at den er endret til jpeg og skalert ned til en anstendig størrelse.

 

Når bildet ble tatt var hele verden blå... lyset var blått, vannet var blått- en skikkelig blåtime om man kan kalle det det.

Så litt av meningen med bildet var å fange det spesielle lyset som oppsto i "blåtimen".

 

Skulle nok lagt til noe med "blå" i tittelen...

 

Legger med en sort/hvit versjon, hvor jeg har laget sort/hvit versjonen med bruk av blåfilter.

post-63920-0-15144000-1289990846_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...