ADT Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Bitfenix prøver igjen! Blir vi overbevist denne gangen? Les mer Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Utrolig rent kabinett.. synd det svikter på enkelte steder + at det er for lite! Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vi e sikker på at det ikke kommer kaffe ut av den stygge bæregreia? Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 stakkars skjermkort, får ikke nattakyss. Da er jo halve natta borte Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Virker til å være et interessant kabinett dette for en vanlig PC setup. Hadde vært fint å vite pris. Er vel bare å vente til den kommer ut. Noen som satser på å gå til innkjøp av denne? Hadde vært litt gøy med erfaringer fra folk med 4 vifter i maskinen og heftig hardware Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Pris Veiledende 99 EUR ~ 800 kr Står det på "Introduksjon". Er vel en grei pekepinn om hvor prisen ligger vil jeg tro Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Utrolig pent kabinett, og får nesten lyst til å stappe matx hovedkortet inn der istedenfor å ha det i et gigantisk Corsair 800D... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Et fullt kabinett veier derimot en del, og hvorvidt vi hadde satt vår lit til at håndtaket tåler en 15-20 kg tung gaming-rigg, er vi neimen ikke sikre på. Hva med å ... *trommevirvel* teste det? Endret 15. november 2010 av Ozelot 3 Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 litt kjekke de kantene bak. om du presser kabinettet inntil veggen vil ikke kablene knekkes og portene bli ødelagte! Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det støvfilter på luftinntakene? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Virker som et supert kabinett for typiske hjemmeservere, lett å stue unna og greit å flytte på. Tror jaggu jeg skal vurdere dette kabinettet Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Genialt på lan... Det med at side døren(e) er vanskelige å få av kan jo være et pluss vist noen vil ha det gøy med maskinvaren... Har noen venner som har blitt frastjålet maskinvare på TG... Tror jeg skal anbefale dette til de! ^^ Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kabelvirvaret hadde man vel unngått med en modulær strømforsyning, lurer på om det ville hadd innflytelse på konklusjonen... Lenke til kommentar
wim Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Det hadde vært fint om dere hadde tatt ett bilde av kabinettet med ett system ferdig montert så man får litt intrykk av plass og kabelføring, luftstrøm osv. EDIT: Bildet med ferdigmontert system ble ikke lastet første gang jeg så igjennom artikkelen, andre gang så kom den opp Endret 16. november 2010 av wim Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Når går det an å få tak i dette kabinettet i Norge? Står jo at det lanseres i November 2010, men står ikke som tilgjengelig i noen nettbutikk. Noen som vet hvor/når det kan skaffes (Pixmania og andre utenlandske nettbutikker er ikke et alternativ)? Jeg simpelthen elsker dette kabinettet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Forferdelig dårlig ryddet av den som bygde opp i det kabinettet. Når går det an å få tak i dette kabinettet i Norge? Står jo at det lanseres i November 2010, men står ikke som tilgjengelig i noen nettbutikk. Noen som vet hvor/når det kan skaffes (Pixmania og andre utenlandske nettbutikker er ikke et alternativ)? Jeg simpelthen elsker dette kabinettet. HVa er galt med pixmania? bruker bare 3-4 dager mer på leveringen Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Pixmania pleide å forhåndsvelge ekstra forbruker forsikring for deg, hvor betingelsene var dårligere en vanlig norsk forbrukerlovgining gir deg gratis. Vet ikke hvordan det er nå, men slike ting gjorde at de fikk litt dårlig rykte. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tar 5 sekunder å fjerne den garantisaken dems da.. Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Forferdelig dårlig ryddet av den som bygde opp i det kabinettet. Når går det an å få tak i dette kabinettet i Norge? Står jo at det lanseres i November 2010, men står ikke som tilgjengelig i noen nettbutikk. Noen som vet hvor/når det kan skaffes (Pixmania og andre utenlandske nettbutikker er ikke et alternativ)? Jeg simpelthen elsker dette kabinettet. HVa er galt med pixmania? bruker bare 3-4 dager mer på leveringen Fordi, slik jeg har oppfattet det, er det et lite helvete hver gang man får en garantisak hos dem. De sender forøvrig fra Frankrike, noe jeg ikke er veldig fan av. Kunne vurdert å kjøpe enkeltprodukter derfra, men vil ikke støtte den sjappa der, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå