Gå til innhold

Test: Bitfenix Survivor - Lite og spesielt kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker til å være et interessant kabinett dette for en vanlig PC setup. Hadde vært fint å vite pris. Er vel bare å vente til den kommer ut.

Noen som satser på å gå til innkjøp av denne? Hadde vært litt gøy med erfaringer fra folk med 4 vifter i maskinen og heftig hardware :D

Lenke til kommentar

Det hadde vært fint om dere hadde tatt ett bilde av kabinettet med ett system ferdig montert så man får litt intrykk av plass og kabelføring, luftstrøm osv.

EDIT: Bildet med ferdigmontert system ble ikke lastet første gang jeg så igjennom artikkelen, andre gang så kom den opp

Endret av wim
Lenke til kommentar

Når går det an å få tak i dette kabinettet i Norge? Står jo at det lanseres i November 2010, men står ikke som tilgjengelig i noen nettbutikk.

Noen som vet hvor/når det kan skaffes (Pixmania og andre utenlandske nettbutikker er ikke et alternativ)?

Jeg simpelthen elsker dette kabinettet.

Lenke til kommentar

Forferdelig dårlig ryddet av den som bygde opp i det kabinettet.

Når går det an å få tak i dette kabinettet i Norge? Står jo at det lanseres i November 2010, men står ikke som tilgjengelig i noen nettbutikk.

Noen som vet hvor/når det kan skaffes (Pixmania og andre utenlandske nettbutikker er ikke et alternativ)?

HVa er galt med pixmania? bruker bare 3-4 dager mer på leveringen

Lenke til kommentar

Forferdelig dårlig ryddet av den som bygde opp i det kabinettet.

HVa er galt med pixmania? bruker bare 3-4 dager mer på leveringen

Fordi, slik jeg har oppfattet det, er det et lite helvete hver gang man får en garantisak hos dem. De sender forøvrig fra Frankrike, noe jeg ikke er veldig fan av.

Kunne vurdert å kjøpe enkeltprodukter derfra, men vil ikke støtte den sjappa der, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...