Ed_Solheim Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Heisann, Jeg har 2 brennere innstallert på maksina mi... men Nero ser kun den ene... (men den ser også Demon-tool's virtuell drive..) Begge brennerene er på samme ide kanal - en master (Plextor) og en slave (MSI 52X) - Nero ser Plextor'n men ikke MSI'n... MSI brennere'n er av 52x typen... kan dette ha noe å si? Begge drive'ne funker forøvering fint i Windows etc.. Help! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Er Nero en "Plextor versjon"? Dvs. at du fikk det med denne brenneren? Det vil da ikke kunne skrive til andre brennere, da det er lagt inn en sperre på det. Dette er eneste jeg kan tenke meg som er galt. Er ikke så veldig flink med Nero. Lenke til kommentar
Smb Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 http://www.nero.com/en/index.html#download <--oppdatering, burde fixe feilen... Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Det løste saken! Thx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå