Athelas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har bestilt fra absoluttspill.no som har fått forsendelse i dag? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Hm, jeg har lyst å stockpile quests så jeg kan levere inn med engang Cataclysm kommer. Tenkte på dailies i Argent Tournament, men jeg er der nå og ser INGEN quester der! Har aldri gjort quester der før heller, hva må jeg gjøre? Alternativt noen andre quests jeg kan gjøre? Har ikke gjort chain for Argent Endret 6. desember 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Da kan du få levert til sammen 4 quests på første dag av tournament. Er 3 dailies + første quest i Black Knight chainen. Du kan se questlogen min: Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nice! Jeg tokk hele runda i Icecrown, og fann bare 3 quester i Icecrown.. Jeg mangler tydligvis mange chains og lignende for å få tak i flere.. Får bare gjøre dette uten å forberede ferdige quester Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Du må gjøre ferdig alt på Argent Vanguard før du kan gjøre quests i resten av sona :> Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Baah, så stress! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Begynner å samle seg :> Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hehe, link til playlisten da? :> Er egentlig klar selv.. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å bli klar, men har gold og er så å si klar for å lvle. Sku gjerne hatt 25 ferdige quests, men sliter om det er bare i Icecrown jeg kan gjøre dette. Har fiksa meg fri fra skolen imorgen å, haha Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Dag: http://open.spotify.com/user/liedo/playlist/4yHkwImFERuX64xEMga76I Natt(rolig): http://open.spotify.com/user/liedo/playlist/4FAJ0sTClAb66PR3I00FVu Har riktignok også lagt inn Top 100 Alternative Rock Songs i playlisten: I tilegg lastet jeg ned og la inn i spillelisten.TOP_100_ALTERNATIVE_ROCK_SONGS.4917391.TPB.torrent Endret 6. desember 2010 av Detectable 1 Lenke til kommentar
Existence Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har bestilt fra absoluttspill.no som har fått forsendelse i dag? Hadde forhåndsbestilt for lenge siden, og var ikkje sendt i dag engang. Så eg har avbestilt, og betaler litt mer på battle.net i stedet Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har bestilt fra absoluttspill.no som har fått forsendelse i dag? Hadde forhåndsbestilt for lenge siden, og var ikkje sendt i dag engang. Så eg har avbestilt, og betaler litt mer på battle.net i stedet Yup. Samme her. Eller, sendte dem en mail. Hvordan avbestilte du? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har bestilt fra absoluttspill.no som har fått forsendelse i dag? Hadde forhåndsbestilt for lenge siden, og var ikkje sendt i dag engang. Så eg har avbestilt, og betaler litt mer på battle.net i stedet Yup. Samme her. Eller, sendte dem en mail. Hvordan avbestilte du? Sendte bare mail og sa eg avbestilte. Ingen svar ennå tho Noen som har bestilt fra absoluttspill.no som har fått forsendelse i dag? Hadde forhåndsbestilt for lenge siden, og var ikkje sendt i dag engang. Så eg har avbestilt, og betaler litt mer på battle.net i stedet Yup. Samme her. Eller, sendte dem en mail. Hvordan avbestilte du? Sendte bare mail og sa eg avbestilte. Ingen svar ennå tho Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bli det å gå ant å levle fra lvl78 til 85 på nuplassene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 ja klokken 00.01 viss jeg forstår spørsmålet ditt rett Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 http://blue.mmo-champion.com/topic/140486/cataclysm-launch-reminders Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Lykke til folkens. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Takk Du og Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ikke lenge igjen nå, lykke til alle som prøver på server firsts! Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som faktisk har kommet forbi Connecting? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå