Anonym234 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Okey Skjønte ikke åssen jeg fikk det igang når jeg skulle teste for litt siden. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Pokeey, det vet jeg. Men det er vell ganske vanlig å gå gjennom dungeons når du lvler? ihvertfall noen ganger vil jeg tro, for å gjøre questene der o.l Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Åh, tenkte ikke på at man fikk JP gjennom normals. Jaja, jeg tror ikke jeg kommer til å gå nok dungeons til å nå 4k points. Kommer nok til å gå svært få, i grunn. Dog gidder jeg selvfølgelig ikke grinde WOTLK-heroics for points. Det får da være grenser. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg bryr meg heller ikke med å skaffe JP. Vil tro det blir en god del dungeon farming når jeg blir 85, tviler på det vil vere nødvendig å skaffe det nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hm.. blir cappen fjernet på 85 eller cata release? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hm.. blir cappen fjernet på 85 eller cata release? Nupe! Lenke til kommentar
Gege Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fikk bekreftelse fra Gamezone idag at spillet var sendt, så nå er det opp til posten at jeg får det på mandag. Ellers så skal det handles inn en god del godsaker, siden jeg faktisk skal kose meg med denne pakka, det går i mitt tempo og ikke realm first sitt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gamestop ringe meg og sa at de hadde fått lov til å selge spillet fom idag Så da er det ned tidlig på mandagen og hente spillet og hjem sånn at alt er klart til klokken 00.00 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Om det ble sendt i dag så er det litt vel optimistisk å tenke at det kommer frem på mandag. Posten i juletider. -_- Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hm.. blir cappen fjernet på 85 eller cata release? Nupe! Seriøst? Vil cappen forbli 4000? Hvert gearpiece koster jo rundt 2000 ... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ja, bra man ikke kan stacke noe særlig imo Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sammenlignet med cappen på emblems var denne skremmende lav. Får vel bare følge bedre med på points enn jeg gjorde med triumphs da Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er sjalu på dere som har tiden til å spille mye med engang spillet kommer ut.. Selv har jeg tentamen på Onsdagen og Fredagen. Og siden jeg går på skole, står opp veldig tidlig for å ta buss så må jeg legge meg klokken 12. Og jeg er ikke hjemme fra skolen før klokken 5.. Så blir ikke så mye spilling for meg, vertfall ikke den første uken Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ut fra dette forumet, kan det virke som at det eneste som gjelder når cata kommer ut, er å komme seg så fort som overhodet mulig til 85. Det er ikke nødvendigvis sant. Hva som gjelder er individuelt for hver enkelt spiller, så om du ikke går for realm first et-eller-annet (som du sikkert ikke gjør om du har skole), hvorfor være sjalu? Du kommer deg til 85 du også, i det tempoet du liker best selv, og du får oppleve akkurat det samme som alle andre Selv skal jeg levle effektivt, men uten stress. Jeg har alltid vært "flink" til å queste i den forstand at jeg gjør det effektivt, men jeg levler aldri så hardcore at jeg ikke trives med det, heller ikke i Cataclysm Lenke til kommentar
Gege Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Burde bare mangle at du kan kjøpe det i dag, er Blizzard som styrer når spillet åpner allikevel. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Posten fucka opp leveringen, så spillet går nå i retur til Gamezone og digital utgave er kjøpt. Er helt uaktuelt å ikke være med på kveldens store event. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg hadde faktisk glemt av releasedatoen, så i kveld kommer tatovøren min på besøk fra litauen og blir i ei uke for å tatovere meg og kompiser i stua... Ser for meg veldig lite spilling før han drar på søndag, ettersom i min 40 kvadrat hybel forsvinner kontorstolen min når noen får seg blekk. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Bare for å være helt klar, det er ikveld 00.00 det starter ikke sant? Ikke imorra tidlig eller noe ? :-| Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Midnatt ja. 00.00 i dag. I dag skal det kjøpes ny stol og handles inn mat og kaffe. Sove 3 timer på kvelden og stå opp 1.5 timer før midnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå