Badjoker Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Likte den siste, takk! Takk for hyggelig melding Jeg lagde den mest for egen del, men fant ut atjeg like gjerne kunne dele den med andre Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Listen så ganske kjent ut, bare skrevet på norsk da :!: Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Listen så ganske kjent ut, bare skrevet på norsk da :!: Det er helt riktig. Den er hentet fra mmo-champion, og oversatt av meg. Jeg tenkte jeg skulle oversette Dungeon guiden som ligger i samme tråd på mmo-champion. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Var til SWE på lørdag og kjøte 2 brett med Franks, skal gjøre quest idag og skaffe ting jeg trenger før release så skal roguen plasseres i Icecrown for så og bli der til den 7 eneste som er synd er at jeg ikke får begynt før ca klokken 1 på natten så jeg blir nok ikke server first, men skal fort opp uansett Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har vore såpass rutinert at eg må til Oslo på møte 8. des. wat is this... >.< Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Var jo helt ille sist når glaiveroguesa spruta oppover levlene, langt foran alle andre Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har vore såpass rutinert at eg må til Oslo på møte 8. des. wat is this... >.< Urutinert Jeg hadde et møte i København den onsdagen jeg, men flyttet det til mandag så jeg rekker hjem til release også har jeg ferie resten av uken. Perfekt. Jeg må vel en tur til sverige selv for å stacke opp litt fra nærmeste svenske Food & Drink-vendor. Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Lurte på om noen ville gi meg en stor muffin som trøst for at jeg må vente til den 8. des. på kvelden for å spille Cata... Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Forberede? Hva er det? Måten jeg har forberedt meg på, er å ha pause fra wow i 2 måneder Ingenting å gjøre på spillet nå, eller de siste månedene Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Gjøre 25 quest, skaffe stats mat etc. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Var jo helt ille sist når glaiveroguesa spruta oppover levlene, langt foran alle andre Er verre når bottene fyker oppover levlene og fortsetter å drepe questmobs for å sinke hele resten av realmet. OH WAIT. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hmm, jeg kom på en ting. Jeg er på Outland som jeg har hørt er en av de fulleste serverene i EU (Har ikke sikker kilde, og vet ikke om det er sant). Bruker å være kø, og det lengste jeg har opplevd er 50 minutter. Med tanke på Cataclysm launching, så kan jo køene FORT bli noen timer! De har åpnet free migration fra serveren nå, så det første jeg gjør for å forberede meg er å kanskje skifte server Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 tror grim batol var ganske ille en stund tilbake, men nå har jeg ikke noe kilder til det heller, må kan liksom ikke fra realm til realm å sjekker på queue heller :!: Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Grim Batol har vertfall også gratis migration nå Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 25 quests klare, 4k honor points, nesten 4k JP. Da er det meste klart. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bryr meg lite om JP osv, blir uansett å grinde dungeons XX antall ganger! Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 JP er faktisk ikke vits å farme nå vil jeg tro.. Selvom du bruker de menst du lvler til gear, så trenger du uansett ikke det. Om de ikke bruker det, så har jo de max å kan ikke få mer når de lvler? Men alle som ikke har max, og lvler vil jo få i gradvis siden vi lvler 80-85 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Man får ikke justice points av å levle. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvilke daily-quest er enkle og kjappe og ta før cata og samle opp? Jeg har jo ikke nett og får ca 6t på meg på mandagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå