BullStrike Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Yo! Jeg skal nå bgynne på moped lappen snart, å jeg skal ha meg en racing sykkel. Jeg har funnet en Gilera DNA til 8.000kr, som ser helt strøken ut. noen her som har vært borti denne type sykkel før? -Martin Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det er vel scootermotor i den da. Liggeføner. Dødskult. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Helt grei skuter det. Men er jo rævstygge da, ser ut som en scooter og en girmoped har parret seg og DNAen er barnet. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Hahaha! Den ser ut som noe for seg selv ja, den har du rett i. Men jeg liker utseende på de fleste av de Det jeg mest lurte på med denne tråden var egentlig hvordan den går.. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det er en moped. Den går elendig, bedre hvis du trimmer den. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Er det muligheter for å få tak i deler til den i norge, eller må jeg bestille fra utlandet da? Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er helt enkelt å få tak i deler, enten vi snakker trim eller originaldeler. Sitter en helt vanelig Minarelli AC motor i disse, kanskje den mest populære scootermotoren Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Ok, tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Syntes de er råe jeg! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sitter ikke minarelli ac i dem her. piaggio lc i dem. bra scooter, men ser stygg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå