hulahulag Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hei! Jeg har et system med to (2) Pentium III 1 GHz prosessorer. Den ene har temperatur på 43 grader C mens den andre har temperatur på 56 grader C (brukte SisoftSandra). Hvorfor så forskjellige? Er det skadelig å ha så høy temperatur (56 grader C) på prosessoren? Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Plutselig lukta det svidd! Ingen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 56 grader er slettes ikke skadelig.. tror cpuen burde gå stabilt og fint.. grunnen til forskjell på tempraturen kan være forskjellige kjølere, hender også att varmen kan være forskjellig fra cpu til cpu og.. om det lukter svidd kan det ofte ha andre grunner.. kanskje en hybelkanin ute på bærtur f.eks Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 OK, takker for svar! Temperaturen har nå økt til 58. Er det en kritisk øvre grense for temperaturen? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 oij cpuen min økte til 42 grader nå fra 41... er ikke det litt varmt???? pc-en min har bare stått på i 2 uker i strekk nå og dette med en boxed vifte til amd 2200+. Nei 56/58 grader er ikke varmt. Hvis ingen ting har skjedd(pc-en henger seg plutselig skrur seg av) har du ingen grunn til å være redd for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå