provolone Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei bestillte for mange måneder siden ett par t-skjorter til litt over 800kr. fikk mail om at varene ikke var på lager, og at jeg skulle få pengene igjen. nettstedet er nå lagt ned, men jeg har fått beskjed om at dette skal ordnes opp i. har fortsatt ikke sett noe til pengene, så lurer på hvor jeg skal henvende meg for å få ordnet opp i dette. han som drev butikken har bare lovd meg gull og grønne skoger, men det skjer nada nix. insanelifestyle.no var den aktuelle butikken med daglig leder Simen Aronsen. ble jævli dårli formulert dette, men tror jeg fikk frem poenget Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Stikk innom butikken om den fortsatt lever? Schleppegrells Gate 15, 0556 Oslo på Grünerløkka skal den ligge. Ellers ser jeg at nettsiden bare midlertidig er nede? Sier han at det skal komme så får du vel regne med det. Ellers har du jo mulighet for å benytte deg av både angrefristen eller sende saken videre til forbrukerportalen. HER kan du også finne fine klagemaler du kan sende til vedkommende. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har du betalt med kredittkort kan du ta det opp med kredittkortselskapet (via utsteder av kortet). Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Simen Aronsen har 2 fima registrert på seg (www.brreg.no): Navn/foretaksnavn: INSANE LIFESTYLE AronsenOrganisasjonsform: Enkeltpersonforetak Forretningsadresse: Mads Klokkers veg 6 C 2008 FJERDINGBY[ Navn/foretaksnavn: INSANE LIFESTYLE LTDOrganisasjonsform: Norskregistrert utenlandsk foretak Forretningsadresse: Schleppegrells gate 15 0556 OSLO Lenke til kommentar
provolone Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 takk for svar folk:) bor i bergen, og skal ikke østover med det første så det blir litt vanskligt å stikke innom. nettsiden har vært midlertidig ute av drift i x-antall måneder. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Dersom han ikke betaler, må du kreve inn pengene. Start med å send han en faktura, og henvis til tvistlovens $5-2, dersom du ikke får svar, og det ikke kommer penger sender du forliksklage. Så ber du namsmannen gjøre utlegg. Tar tid, og koster litt penger, men de tar du jo med i kravet ditt... Men spørs jo om du orker å bruke tid da... Lenke til kommentar
provolone Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 har lyst å bruke tid på det av rent prinsipp. har bare vært litt dårligt med tid, da jeg har jobbet 250 timer +/- pr måned i ett halvt år nå. hvordan lager jeg en faktura da? er det bare å sende den til butikken jeg handlet fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå