Forto Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er denne verdt å kjøpte? http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10180 Og er det noe man burde endre på den? Lenke til kommentar
Moonhunt Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Fint om du kunne si noe om budsjettet, med tanke på evt. endringer. Skal ikke uttale meg om alt, men mener nok at diskene bør endres til Samsung SpinPoint F3 1TB. Har du ellers budsjett for det, er det alltid greit å strekke seg lengre på CPU og særlig grafikk-kort. AMD sin 955 eller 965 er gode kjøp, mens det sikkert kan være greit å ta et steg opp til 470 på skjermkortsiden. Disse endringen vil dog sende prisen opp en del, så derfor er det greit å vite hvilket budsjett du jobber med. Kan det for eksempel være et alternativ å skru sammen maskinen selv? Lenke til kommentar
Forto Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Vil ha en god pc for ca 10 000. Jeg har aldri bygget en pc før er det lett og vil jeg tjene på det? Eller var det med tanke på at delene er en del begrenset? Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Mye av det du har valgt ser greit ut, men hvis jeg var deg ville jeg brukt litt mer penger på prosessoren, og gått for en 1TB HDD i stedet for to 500GB. Jeg anbefaler deg egentlig å bygge selv, fordi det er veldig morsomt, du lærer mye av det, og du har et mye større utvalg av komponenter. Endret 15. november 2010 av WannabeLeet Lenke til kommentar
Moonhunt Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Som Wannabeleet sier gir selvbygg mye kunnskap, litt skaperglede og ikke minst større utvalg på komponentsiden. Har du 10.000 å bruke, kan du ta utgangspunkt i det som du linker til og gjøre noen få endringer som vil gi stort utbytte i form av økt ytelse. 10.000 er også en sum som mange setter av for selvbygg, så et raskt søk i forumet her, vil gi deg mange forslag på alternative oppsett. Lenke til kommentar
Kamland Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) 1 Endret 15. november 2010 av Kamland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå