Gå til innhold

Ny Router - Anbefalinger?

Merko

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal handle inn en ny router siden den vi har nå er hakket før den tar kvelden.

Bruker nå Linksys WRT54G2.

Har ikke så ekstremt god peiling når det kommer til routere, så jeg lurte på om noen kunne anbefale noen? Helst fra Komplett \ Netshop eller noe i den duren..

Pris 500-1000,- +- :new_woot:

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Netgear WNDR3700...ustabil som fy, forferdlig brukergrensersnitt og generelt sett et forferdlig kjøp...aldri igjen!

Kjøpte så Linksys E2000, lillebroren til E3000 og jeg har aldri angret! Det er den BESTE routeren jeg noen gang har hatt. Stabil, enkelt user interface for noen settings men muligheten for avanserte innstillinger hvis det skulle være nødvendig. Så ja, kjøp E2000 eller E3000 alt etter dine behov :) Vi har på det værste mellom 10 og 15 enheter aktivt på trådløst som driver med alt mulig av gaming, surfing, nedlasting etc. og den klarer det uten problemer.

Lenke til kommentar

Du kan jo ta en titt i disse trådene:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1269423

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1272737

Kort oppsummert:

Asus RT-N16

Buffalo WZR-HP-G300NH

Netgear WNDR3700

Linksys E3000

Beklager at du måtte gjøre søkejobben for meg :whistle:

Takk :love:

Kjøpte Netgear WNDR3700...ustabil som fy, forferdlig brukergrensersnitt og generelt sett et forferdlig kjøp...aldri igjen!

Kjøpte så Linksys E2000, lillebroren til E3000 og jeg har aldri angret! Det er den BESTE routeren jeg noen gang har hatt. Stabil, enkelt user interface for noen settings men muligheten for avanserte innstillinger hvis det skulle være nødvendig. Så ja, kjøp E2000 eller E3000 alt etter dine behov :) Vi har på det værste mellom 10 og 15 enheter aktivt på trådløst som driver med alt mulig av gaming, surfing, nedlasting etc. og den klarer det uten problemer.

Takk for innspill. Satt faktisk og vuderte Netgear'en, men etter ditt innspill må jeg nok gjøre litt mere research. Takk folkens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...