Gå til innhold

Kan gjøre TV-en din til "trykkskjerm"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genialt dette :thumbup:

Typisk att det er Nokia som driver frem utviklingen.

hø?

Halvferdige innovasjoner som dette er faktisk et kjennetegn for Nokia. Ta gjerne en kikk på Nokia Betalabs eller Nokia Conversations, så blir du nok enig.

Det stod vell ingenting i Amobils test att dette var halvferdig???

Riktignok skriver de att det føltes "litt snålt", men ikke att det ikke fungerte, les teksten!!!

Ser også att amobil testet N8 med trådløst tastatur (såvidt jeg vet fungerer det veldig bra).

Er ikke det og ett typisk eksempel på innovasjon for en mobil ???

Hovedpoenget mitt var uansett att Nokia driver frem mange av disse innovasjonene på mobil idag! Se bare på HDMI utgang (som også fungerer supert på N8).

Andre mobil-produsenter kommer ganske sikkert til å følge etter med funksjoner som nevnt her, bare vent å se ;)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Bare for å klargjøre - vi testet ikke denne teknologien som vises i videoen. Vi forstår derimot hva Nokia forsøker å gjøre, siden det føltes en smule keitete å styre alt som foregikk på den store skjermen ved hjelp av telefonens knøttlille skjerm. Derfor kan dette, når det en gang virker, muligens bli en løsning. Foreløpig ser det, slik genser sier, relativt halvferdig ut. Stilig er det like fullt :)

Lenke til kommentar

Trådløst tastatur på mobiler noe nytt? Hva har du røyket, leirdueredet? :p

Mente ikke det var nytt på N8 men att Nokia var en av de som begynte å bruke dette først ;)

Kan nevne andre ting som feks USB on-the-go, såvidt jeg vet er N8 den første mobilen som har dette også ;)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...