Larseij_Krokov Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg har et Hercules 3D Prophet 2MX som ikke fungerer helt som det skal. Jeg fikk det av en kamerat og i hans maskin fungerte det greit mens i min låser det seg helt. Det fungerer fint i Windows, men når jeg starter opp et spill med 3D i så låser det seg. Kortet blir også helt grusomt varmt. Jeg lurer derfor på om kortet er litt vel overklokket... Men jeg skal vel ikke måtte klokke det helt ned til 50 Mhz for at det ikke skal henge seg. Har noen opplevd det samme problemet?? Hva må jeg gjøre for å få løst dette problemet? Lenke til kommentar
petersv Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Du må fjerne alle "rester" av de gamle driverene, ev. reinstallere windows. Så må du installere de nyeste Detonator driverne til ditt OS, som du kan hente på http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
Larseij_Krokov Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg har allerede prøvd dette 2 ganger, men det hjelper ikke. Har fått det til å funke, men da må jeg klokke det ned til 50 MHz og da er jo ikke akkurat ytelsen på topp. Det skal jo ikke være sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå