Fjodorgrim Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 MSE er no crap når du har ei mappe med svære .exe spilldemoer feks ... da henger det lenge mens den scanner som en gærning.. Og apropos denne artikkelen, finner alltid MSE ALLE filer som andre finner da ? Skulle hatt en test den veien også. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 MSE er ikke mer gratis en paint... Altså helt gratis. Windows kjøper man uansett, eller får det med en ny pc. Og da er jo MSE et helt gratis alternativ for de som ønsker det. Men ser at du er Linux mann, så da gir jo denne kommentaren mer mening med en gang. Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Selv har jeg brukt MSE siden den først ble sluppet, og jeg er storfornøyd. Før den var jeg trofast bruker av NOD32 i mange år. Men MSE i mine øyne er MSE bedre på alle måter. Programmet er lite og raskt, og gjør svært lite ut av seg. Akkurat som jeg liker det. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 MSE er ikke mer gratis en paint... MSE er like gratis som Fedora. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) MSE er ikke mer gratis en paint... Altså helt gratis. Windows kjøper man uansett, eller får det med en ny pc. Og da er jo MSE et helt gratis alternativ for de som ønsker det. MSE er like gratis som Fedora. Økonomisk sett er det en bundle. Dvs. at prisen på MSE er lagt inn i prisen på Windows slik at selv de som ikke benytter MSE er med å betale for den. Et smart trekk av selger siden mange går rundt å tror de får ting gratis. Du har betalt for MSE lenge før du faktisk tar det i bruk. Du betaler nå $100 ca for windows og tror du får alt gratis. MS kunne isteden ha tatt betalt for alle add-ons (IE, Notepad, Paint etc) og solgt Windows for $10. Endret 16. november 2010 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Økonomisk sett er det en bundle. Dvs. at prisen på MSE er lagt inn i prisen på Windows slik at selv de som ikke benytter MSE er med å betale for den. Et smart trekk av selger siden mange går rundt å tror de får ting gratis. Du har betalt for MSE lenge før du faktisk tar det i bruk. Du betaler nå $100 ca for windows og tror du får alt gratis. MS kunne isteden ha tatt betalt for alle add-ons (IE, Notepad, Paint etc) og solgt Windows for $10. Nei, økonomisk sett er dette gratisversjonen av Microsoft Forefront. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Neppe, siden de to produktene har to helt ulike kundegrupper. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kjempefin scanner, bare litt synd at den får updates via Windows Update. Lenke til kommentar
moft Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tja, microsoft er jo flink til å lage malware (/windows) fullt av hull, det er ikke rart de gjenkjenner "kjent" software - syntetiske tester av AV er lite verdt. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Neppe, siden de to produktene har to helt ulike kundegrupper. Ja, og hva så? Forefront drar fortsatt nytte av å ha en større brukerdatabse, noe som gjør at de får bedre data å jobbe med. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Herlig lite program dette som jeg legger inn på alle pc'er i hele slekta/jobb. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 At jeg er Linux man har lite med saken å gjøre. Prøve å gjøre samme poeng som Tiltman presiserte mye bedre; Paint og MSE er ikke gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå