Gjest Dr. lol Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er en gutt på 20 år. Hadde gynekomasti da jeg var yngre, men fettvevet er der fortsatt og har ikke forsvunnet. Da jeg dro til legen fikk jeg hendvisning til plastisk kirurg opplegg for en enkel fettsuging operasjon for å få bort fettet som er der. Jeg ble hendvist til privat klinikk, men hun var ikke helt sikker på om det var dekket av staten der. Jeg ringte inn og fikkk vite at det ikke var dekket der, og hvis jeg skulle ha operasjon måtte jeg ut med 19.000 kr (heerpaaa derrrrp). De sa at jeg måtte kontakte noe drevet av staten, sykehus eller no. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal ringe inn. Skal jeg rett og slett bare ringe ned til et offentlig sykehus og forhøre meg? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ring til noen du tror har mer peiling enn folk på dette forumet, i hvert fall. Hvis ikke fastlegen din vet, så kan du sikkert høre med sykehuset ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå