eventyrern Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tenker over om det er noe jeg lurer på.Har kommet fram til en beslutning. Det er ikke noe mer å lure på, fordi dere er så...simple. Da kan jo du liste opp alt du forstår om oss så kan vi svare om det er riktig eller ikke. jenter liker sjokolade, pikk og penger! 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg er ikke jente. :!: Hvis jeg misforstår helt, jeg har unnskyldning! Sov bare 3 timer. Lenke til kommentar
eventyrern Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Og psykologi er vel ikke akkurat det beste faget å dra fremm hvis du skal skryte av å være smart[/Quote]Nå er ikke akkurat NTNU sitt psykologistudium representativt for psykologiutdanninger generelt. Forøvrig er disse multiple choice-testene under vurdering nå. Instituttledelsen har vel funnet ut at for mange utnytter de enkle prøvene til å få lette studiepoeng. Prøv deg heller på årsstudium og deretter profesjonsstudie i psykologi ved universitetet i Bergen. Man har tre fag første semester, hver på 10 studiepoeng og fire timers eksamen for samtlige fag. I tillegg har man to 15 studiepoengsfag påfølgende semester, også disse med lange eksamener. Foruten et rimelig tungt og omfattende pensum må man også ha et snitt på nesten A for å komme inn på profesjonsstudiet i psykologi ved universitetet. Av de 400 som møter opp til eksamen er det ca 25 som kommer videre. Mange av dem er studenter som tar fagene for andre og tredje gang i håp om å endelig få A og komme inn. Årsstudiet og profesjonsstudiet i Psykologi er en av de mer krevende utdannelsene ved universitetet i Bergen, og krever stålvilje og hard arbeidsinnsats. Har ikke noe vondt å si om dem som studerer psykologi. Hahaha ja! Du er så DUM flesvik! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Likte den delen med at kvinner har høyere smerteterskel Jo, det gjorde du nok, men det er også helt sant. Må beklage jenter, men han tar FEIL! http://www.klikk.no/helse/sykdom/article407421.ece En ting mindre dere trenger å lure på Artig. Fant denne quoten. "Flere kvinner enn menn har moderate til sterke smerter etter gjennomgått kneartroskopi, viser undersøkelsen. Hele 84 prosent av kvinnene som var operert i kneet, oppga moderate til sterke smerter, men bare 57 prosent av mennene. " Jeg har hatt en slik kneoperasjon, og de var til stadighet forbauset over at jeg kun satte smertene til rundt 5-6 på skalaen 1-10 ettersom jeg tydeligvis hadde hatt et av landets mest omfattende kne-operasjoner. Rev av alle korsbånd og leddbånd, samt et par muskler og nerver. ^^ Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Artig. Fant denne quoten. "Flere kvinner enn menn har moderate til sterke smerter etter gjennomgått kneartroskopi, viser undersøkelsen. Hele 84 prosent av kvinnene som var operert i kneet, oppga moderate til sterke smerter, men bare 57 prosent av mennene. " Jeg har hatt en slik kneoperasjon, og de var til stadighet forbauset over at jeg kun satte smertene til rundt 5-6 på skalaen 1-10 ettersom jeg tydeligvis hadde hatt et av landets mest omfattende kne-operasjoner. Rev av alle korsbånd og leddbånd, samt et par muskler og nerver. ^^ De fleste menn har blitt klinka i balla en gang i livet, og samtlige smerter blekner i forhold til dette. Jeg er overbevsit om at det er direktefobindelse mellom testikkler+ og hjernen (noe som forklarer at vi ofte tenker med pikken), og at smerten bare går rett i hodet på deg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) -------- ----- Og når det gjelder oppfattelse av dumm/pen. så er det vel ikke nødvendigvis akkurat at pene jenter oppfattes som dumme, men heller de som går under "bimbo" kategorien med tjukkt lag av sminke og brunkrem i tryne og en påtatt dummhet i oppførsel. slik som fjortiser som her: eller andre bimboer som her: (nei jeg henger ikke ut noen, disse har selv valgt å være offentlige personer og har "hengt ut" seg selv) Vil da tro at den videoen VoE la ut var ikke ment å bli tatt på alvor, og du ser jo lett at hun prøver å spille veldig bimbo. Mens Linni er the real deal. Endret 19. november 2010 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Uten at jeg kjenner til VoE, kan jeg si at jeg har faktisk møtt jenter som oppfører seg slik. Ekstremt bimbo og blonde. Mi erfaring er at de legger på seg en karakter når de er ute, fordi de får den oppmerksomheten de ønsker, og tiltrekker seg de mennene de vil. Altså det er noe de vokser av seg og at de egentlig ikke er sånn. Men samma kan det være, det er ekstremt turn-off og jeg orker ikke snakke med de om de var bestevenninnen til bestevenninnen min engang. 1 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 -------- ----- Og når det gjelder oppfattelse av dumm/pen. så er det vel ikke nødvendigvis akkurat at pene jenter oppfattes som dumme, men heller de som går under "bimbo" kategorien med tjukkt lag av sminke og brunkrem i tryne og en påtatt dummhet i oppførsel. slik som fjortiser som her: eller andre bimboer som her: (nei jeg henger ikke ut noen, disse har selv valgt å være offentlige personer og har "hengt ut" seg selv) Vil da tro at den videoen VoE la ut var ikke ment å bli tatt på alvor, og du ser jo lett at hun prøver å spille veldig bimbo. Mens Linni er the real deal. Er hun? Lenke til kommentar
Blomst123 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Liker gutter en søt/koselig god natt sms like mye som ei jente gjør - selvom han ikke svarer? Selv om en gutt ikke svarer på tekstmeldinger, kan han vel være interessert? Kjenner/liker en gutt. Han sier han ikke er noe glad i å tekste, som i "skrive meldinger tilbake". Han syntes det er et ork. Men dette betyr ikke automatisk at han ikke liker å motta sms? Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Liker gutter en søt/koselig god natt sms like mye som ei jente gjør - selvom han ikke svarer? Selv om en gutt ikke svarer på tekstmeldinger, kan han vel være interessert? Kjenner/liker en gutt. Han sier han ikke er noe glad i å tekste, som i "skrive meldinger tilbake". Han syntes det er et ork. Men dette betyr ikke automatisk at han ikke liker å motta sms? 1. Jeg liker i hvert fall å få koselige nattameldinger, men tror ikke jeg har fått slike meldinger hos noen som jeg ikke har vært interessert i. Hvis jeg hadde fått en koselig nattamelding hos noen jeg overhodet ikke var interessert i, så hadde jeg nok ikke svaret. 2. Svarer han ikke i det hele tatt? Da tviler jeg på at han er interessert. Hvis du for eksempel spør og spør for å få svar, og han bare sender svar tilbake, da er han nok ikke interessert. 3. Er vel gutter som ikke liker å tekste, noe jeg egentlig ikke skjønner. Kanskje du har guts til å ringe han? Hvis ikke er det vel bare å peise på med meldinger. Lenke til kommentar
Blomst123 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Liker gutter en søt/koselig god natt sms like mye som ei jente gjør - selvom han ikke svarer? Selv om en gutt ikke svarer på tekstmeldinger, kan han vel være interessert? Kjenner/liker en gutt. Han sier han ikke er noe glad i å tekste, som i "skrive meldinger tilbake". Han syntes det er et ork. Men dette betyr ikke automatisk at han ikke liker å motta sms? 1. Jeg liker i hvert fall å få koselige nattameldinger, men tror ikke jeg har fått slike meldinger hos noen som jeg ikke har vært interessert i. Hvis jeg hadde fått en koselig nattamelding hos noen jeg overhodet ikke var interessert i, så hadde jeg nok ikke svaret. 2. Svarer han ikke i det hele tatt? Da tviler jeg på at han er interessert. Hvis du for eksempel spør og spør for å få svar, og han bare sender svar tilbake, da er han nok ikke interessert. 3. Er vel gutter som ikke liker å tekste, noe jeg egentlig ikke skjønner. Kanskje du har guts til å ringe han? Hvis ikke er det vel bare å peise på med meldinger. Han har direkte fortalt meg at han har følelser snakket med han på telefon 2 ganger bare det at jeg syntes det er så koselig å sende en jeg liker en hyggelig god natt melding, men vil ikke gjøre det om noen evt. syntes det er kliss og teit Må bare si at det ikke er lange, poetiske dikt det er snakk om. Enkelt og greit "God natt, og sov godt <3 håper vi snakkes snart" eller noe lignende Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Meldinger med den type innhold liker nok alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå