2pro4u Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Likte den delen med at kvinner har høyere smerteterskel Jo, det gjorde du nok, men det er også helt sant. Må beklage jenter, men han tar FEIL! http://www.klikk.no/helse/sykdom/article407421.ece En ting mindre dere trenger å lure på Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ahh, forrige forskningsresultat var at kvinner tålte mer smerte. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ahh, forrige forskningsresultat var at kvinner tålte mer smerte. Det må være en stund siden Husker det var en studie i 2005 som viste akkurat det samme; jenter tåler smerte dårligere enn menn. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Må være dagens beste tråd jeg har kommet over idag. Aldri flirt så mye som jeg gjorde når jeg leste igjennom disse sidene, kommer uten tvil til å følge med =) Flott tråd! Lenke til kommentar
eventyrern Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har aldri ligget rundt, jeg har aldri tatt en røyk, jeg har aldri vært ordentlig full, og jeg har aldri utnyttet utseendet mitt. Det er sånne som deg som klarer å bryte ned selvbildet mitt, fordi jeg må jobbe så sinnsykt hardt for å bevise at jeg har en personlighet. Du dømmer kun på utseendet. Jeg gikk ut av vg3 med 5.6 i snitt, og jeg jobba rævva av meg i tre år for å klare å få det til. Så kom ikke her, ut av det blå, og si at pene jenter tar den enkle veien. Jeg har mål i livet jeg også. Du er så bitter at det gjør vondt. ja asså,blablabla. Velkommen til mannens verden, det er det dritte vi lever med daglig, du trenger bare slenge ut puppen viss du vil backe ut av det. Det valget har ikke vi. Slutt å syt! vi menn må bevise personligheten vår mye mere enn du noensinne har måttet gjøre hele ditt liv. Eksempel: Du er innadvent og jente så spør gutten deg ut. Du er innadvent på daten så gjør gutten det første movet, du er innadvent så gutten tar initiativet. Til kontrast kan vi si at viss du er innadvent og gutt så er du fucked! Og ikke på en god måte, mere virgin for life måte! 7 Lenke til kommentar
eventyrern Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Litt selvgod? maler og syr klær... for en IQ indikator... Og det er ikke noe stort problem å få 9er på forsvarets "IQ test", det har til og med jeg gjordt selv. Jeg nevnte også sofistikert din dott, vil du kommer her og påstå at kunst ikke er sofistikert? Selv vil jeg påstå at å sy en skjorte er oregami for viderekommende, for du må ikke bare vite hvordan tøystykkene legges sammen, men åssen det skal syes og i vilken rekke følge! Tilbake til den stolte løvens prestasjon på forsvarets iq-test. Viss jeg viste deg et triks et bra trylletriks, ville du kalt meg en illusjonist? Nei, fordi at man kaller ikke folk illusjonist med mindre de kan gjøre mange triks etterhverandre og det er konsistent med deres karakter og iscenesettelse. Bare fordi at du har gjort en inteligent ting er du ikke på nær like smart, sofistikert, intellektuel, dyktig, sexy, kapitaleiende og i stand til ting som meg! Og psykologi er vel ikke akkurat det beste faget å dra fremm hvis du skal skryte av å være smart: Er du virkelig ute etter minimal arbeidsbelastning kan introfag i psykologi være noe for deg PSY1003 – Biologisk psykologi (går for å være hakket mer krevende en de under) PSY1004 – Sosialpsykologi PSY1005 - Utviklingspsykologi PSY1006 - Personlighetspsykologi Alle fagene har 3 timers multiple choice eksamen, som ved litt god resonneringsevne og litt tipping kan bestås. Det er ikke uten grunn at de kalles 60-kroners-fag, dvs. det bussen koster tur/retur Dragvoll. http://org.ntnu.no/placebo/Studentguide.php Dette er ikke studiene jeg driver med, dette har ingenting å si og dessuten er alt du sier feil. Det eneste jeg leser mellom linjene her er: Jeg er flesvik blablablablabla psykologi er for dumminger, og det er sant! Det ej isje et oijnteli vikti fag nej durhurd burp! Min eksamen består av mappevurdering, for å stå på en slik eksamen krever det at man jobber hardt ut hele året, samt at man fletter mere pensum litteratur inn i de ferdige oppgavene jo nærmere man kommer presentasjonen! Så om du tror du kan haike deg gjenom det, venneligst prøv! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jaja, du fremstår jo ikke som den skarpeste kniven i skuffen på måten du skriver, så det er vel ikke rart du får svarene du får. 1 Lenke til kommentar
2pro4u Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Typisk gutter å hevde seg :!: Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Bare fordi at du har gjort en inteligent ting er du ikke på nær like smart, sofistikert, intellektuel, dyktig, sexy, kapitaleiende og i stand til ting som meg! Haha sofistikert og intellektuel.... Hvis du vil bevise at du er så jævla smart får du ta mensas nasjonale IQ test nå den 20.11 også scanne inn papiret og legge det ut her (Og evt sensurere navnet ditt hvis du vil forbli anonym) http://www.mensa.no/cms/kommende-tester.html Endret 17. november 2010 av flesvik 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hvis du vil bevise at du er så jævla smart får du ta mensas nasjonale IQ test nå den 20.11 også scanne inn papiret og legge det ut her (Og evt sensurere navnet ditt hvis du vil forbli anonym) http://www.mensa.no/cms/kommende-tester.html Han kan få låne min Endret 18. november 2010 av Zepticon Lenke til kommentar
Erav Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) elskede gutter:) Når prater en kvinne for mye? liker dere ikke å høre på detaljer? oooh I got another question! Er det noen av dere som sjekker opp en jente ved å fornærme henne for å få oppmerksomheten hennes? eller har dere noen kamerater som gjør det? pffh, det opplevet jeg i helgen... merkerlig, men for hans sin del så funket det:P jeg ønsker et personelig og individuelt svar takk:) En kvinner prater for ofte 70% av tiden. og halvparten føler jeg blir for detaljert enn hva jeg trenger å vite. Kan ta ett eksempel. Kanskje ett ekstrem-eksempel, but her it goes: Ble invitert på middag hos ei jente jeg hadde drevet litt med. Du var nokså pen, oppegående og sto for sine meninger. Samtalen gikk over på yrket, og her kommer detaljene. Sjefens assistent hadde blå kjole, kontoret hadde store vinduet og kaffemaskinen bråket bla bla bla bla. Poenget kom aldri følte jeg, selvom det bare er maks 4 uker siden, husker jeg ikke poenget hun prøve å få frem. men situasjon var en deal-breaker, rett og slett fordi hu pratet alt for mye. Har en kamerat som klarte å fornærme seg til et one-night stand. nokså absurd, men full var han og det var helt sikkert hu også. skjønnte ikke settingen men han fornærmet henne med å avvise henne. En inappropriate spøk Øl gir deg kvinnelige egenskaper. -Du prater bare piss og kan ikke kjøre bil Edit: Den dere mensa tingen høres ut som norsk rekord for utflod Endret 18. november 2010 av Erav Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 elskede gutter:) Når prater en kvinne for mye? liker dere ikke å høre på detaljer? oooh I got another question! Er det noen av dere som sjekker opp en jente ved å fornærme henne for å få oppmerksomheten hennes? eller har dere noen kamerater som gjør det? pffh, det opplevet jeg i helgen... merkerlig, men for hans sin del så funket det:P jeg ønsker et personelig og individuelt svar takk:) Å sjekke opp ved å "fornærme" er en velkjent taktikk blant såkalte "pickup artists". Du har altså sannsynligvis vært utsatt for en som bruker en regelbok med triks for å lure seg ned i buksa di. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) PUA-triks er veldig i vinden blant gutta. Jeg har så langt ikke møtt en eneste gutt som ikke har litt peiling på PUA-teknikk. For øvrig skal det ikke så mye kunnskap til før man forholdsvis lett kan gjennomskue hvem som er "playere". Det å sjekke opp med en fornærmelse er som snartenkt sier, et velbrukt triks. Endret 18. november 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Og psykologi er vel ikke akkurat det beste faget å dra fremm hvis du skal skryte av å være smart[/Quote]Nå er ikke akkurat NTNU sitt psykologistudium representativt for psykologiutdanninger generelt. Forøvrig er disse multiple choice-testene under vurdering nå. Instituttledelsen har vel funnet ut at for mange utnytter de enkle prøvene til å få lette studiepoeng. Prøv deg heller på årsstudium og deretter profesjonsstudie i psykologi ved universitetet i Bergen. Man har tre fag første semester, hver på 10 studiepoeng og fire timers eksamen for samtlige fag. I tillegg har man to 15 studiepoengsfag påfølgende semester, også disse med lange eksamener. Foruten et rimelig tungt og omfattende pensum må man også ha et snitt på nesten A for å komme inn på profesjonsstudiet i psykologi ved universitetet. Av de 400 som møter opp til eksamen er det ca 25 som kommer videre. Mange av dem er studenter som tar fagene for andre og tredje gang i håp om å endelig få A og komme inn. Årsstudiet og profesjonsstudiet i Psykologi er en av de mer krevende utdannelsene ved universitetet i Bergen, og krever stålvilje og hard arbeidsinnsats. Har ikke noe vondt å si om dem som studerer psykologi. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Foruten et rimelig tungt og omfattende pensum må man også ha et snitt på nesten A for å komme inn på profesjonsstudiet i psykologi ved universitetet. Av de 400 som møter opp til eksamen er det ca 25 som kommer videre. Mange av dem er studenter som tar fagene for andre og tredje gang i håp om å endelig få A og komme inn. Akkurat sånn er det for profesjon ved NTNU og, men der er det 600 som kjemper om plassene (24? hvert semester). Bachelor ved NTNU er vel litt annerledes. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Interessant innlegg der CBA. Kunne du kanskje utdypet litt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tenker over om det er noe jeg lurer på.Har kommet fram til en beslutning. Det er ikke noe mer å lure på, fordi dere er så...simple. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tenker over om det er noe jeg lurer på.Har kommet fram til en beslutning. Det er ikke noe mer å lure på, fordi dere er så...simple. under rolig vann, ligger dypt hav! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Tenker over om det er noe jeg lurer på.Har kommet fram til en beslutning. Det er ikke noe mer å lure på, fordi dere er så...simple. Da kan jo du liste opp alt du forstår om oss så kan vi svare om det er riktig eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå