Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jentenes spørretråd om gutter

Gjest Answer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvorfor flertallet av gutter setter paralleller mellom billig/løs og pen. Jeg er så drit lei av å bli tatt useriøst fordi jeg liker å se bra ut. Snart begynner jeg å gå ut uten så mye som gre håret. Kjære mannfolk; selv om man bryr seg om hvordan man ser ut, så kan man faktisk lese og skrive. Det er nullsjanse for å få seg noe når man møter ei dame med et spørsmål som insinuerer at hun er et brødhue.

OG. Gjør det virkelig så vondt å bli klinka til i ballene?

Min erfaring er at de virkelig pene jentene hengte med eldre gutter når de var yngre, disse eldre guttene hadde kommet lengre enn jentene og var klare for sex. Derfor hadde jentene tidligere sex enn vanelig. Hu jeg puler på nå fortiden startet å gi handjobs i elve års alderen med den obligatoriske drittsekken i klassen, det er også null tvil om at hun har hatt flere sexpartnere enn meg og jeg er en av dem som puler mest av ALLE guttene jeg kjenner, men hun har pult sånn ca 4 stykker i året og etter hun fylte femten ble det neppe mindre.

Menn vil stille seg i kø for å ligge med en kvinne bare fordi hun er pen, det vil si at hver gang en pen kvinne vil ha sex med noen har hun sex. Vi menn vil ha sex konstant med mindre vi gjør det vi brenner for(for mangen er det å se på fotball og for meg er det utdannelsen min.).

Viss du virkelig er pen vil du mest sansynelig aldri ha bruk for slikt intelekt som jeg har opparbeidet meg, jeg jobber hardt for å snike meg inn i overklassen, alt du trenger å gjøre er å gå i en utfordrende kjole på en overklasse fest. Derfor antar jeg at du gjør det på den enkle måten.

Dessuten er det en kjent huskeregel blandt menn at pene jenter er dumme, og stygge jenter er... også dumme! Dessuten sparer ikke pene jenter seg, når det var ikke slik de vokste opp og det er ikke slik de lever heller.

Og ja, bli klinket i ballene er mye værre enn jenter er i stand til å være klar over, som barn gled jeg ned setet på sykkelen min og bare dunket skrittet i sykkelrammen under da jeg bremset, det er til dags dato den mest fysisk smertefulle opplevelsen jeg noen sinne har hatt og før du prøver å konkurere med min inteligens og sofistikerthet vil jeg bare nevne noe av hva jeg driver med:

Jeg bor i en toetasjers leilighet som jeg leier for 3000kr i mnd. Jeg studerer psykologi, jeg maler, jeg skreddersyr skjorter, dresser og tilbehør som vest slips you name it, på forsvasrets iq tester gjorde jeg rent bord, allerede da jeg gikk ut i fra ungdomskolen hadde jeg et snitt på over 5! Det er ingen måte en pen jente som fester og henger med 20åringer på den tiden kan klare det! Døgnet har bare 24timer og åtte av dem sover man.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor flertallet av gutter setter paralleller mellom billig/løs og pen. Jeg er så drit lei av å bli tatt useriøst fordi jeg liker å se bra ut. Snart begynner jeg å gå ut uten så mye som gre håret. Kjære mannfolk; selv om man bryr seg om hvordan man ser ut, så kan man faktisk lese og skrive. Det er nullsjanse for å få seg noe når man møter ei dame med et spørsmål som insinuerer at hun er et brødhue.

OG. Gjør det virkelig så vondt å bli klinka til i ballene?

Min erfaring er at de virkelig pene jentene hengte med eldre gutter når de var yngre, disse eldre guttene hadde kommet lengre enn jentene og var klare for sex. Derfor hadde jentene tidligere sex enn vanelig. Hu jeg puler på nå fortiden startet å gi handjobs i elve års alderen med den obligatoriske drittsekken i klassen, det er også null tvil om at hun har hatt flere sexpartnere enn meg og jeg er en av dem som puler mest av ALLE guttene jeg kjenner, men hun har pult sånn ca 4 stykker i året og etter hun fylte femten ble det neppe mindre.

Menn vil stille seg i kø for å ligge med en kvinne bare fordi hun er pen, det vil si at hver gang en pen kvinne vil ha sex med noen har hun sex. Vi menn vil ha sex konstant med mindre vi gjør det vi brenner for(for mangen er det å se på fotball og for meg er det utdannelsen min.).

Viss du virkelig er pen vil du mest sansynelig aldri ha bruk for slikt intelekt som jeg har opparbeidet meg, jeg jobber hardt for å snike meg inn i overklassen, alt du trenger å gjøre er å gå i en utfordrende kjole på en overklasse fest. Derfor antar jeg at du gjør det på den enkle måten.

Dessuten er det en kjent huskeregel blandt menn at pene jenter er dumme, og stygge jenter er... også dumme! Dessuten sparer ikke pene jenter seg, når det var ikke slik de vokste opp og det er ikke slik de lever heller.

Og ja, bli klinket i ballene er mye værre enn jenter er i stand til å være klar over, som barn gled jeg ned setet på sykkelen min og bare dunket skrittet i sykkelrammen under da jeg bremset, det er til dags dato den mest fysisk smertefulle opplevelsen jeg noen sinne har hatt og før du prøver å konkurere med min inteligens og sofistikerthet vil jeg bare nevne noe av hva jeg driver med:

Jeg bor i en toetasjers leilighet som jeg leier for 3000kr i mnd. Jeg studerer psykologi, jeg maler, jeg skreddersyr skjorter, dresser og tilbehør som vest slips you name it, på forsvasrets iq tester gjorde jeg rent bord, allerede da jeg gikk ut i fra ungdomskolen hadde jeg et snitt på over 5! Det er ingen måte en pen jente som fester og henger med 20åringer på den tiden kan klare det! Døgnet har bare 24timer og åtte av dem sover man.

Jeg har aldri ligget rundt, jeg har aldri tatt en røyk, jeg har aldri vært ordentlig full, og jeg har aldri utnyttet utseendet mitt. Det er sånne som deg som klarer å bryte ned selvbildet mitt, fordi jeg må jobbe så sinnsykt hardt for å bevise at jeg har en personlighet. Du dømmer kun på utseendet. Jeg gikk ut av vg3 med 5.6 i snitt, og jeg jobba rævva av meg i tre år for å klare å få det til. Så kom ikke her, ut av det blå, og si at pene jenter tar den enkle veien. Jeg har mål i livet jeg også.

Du er så bitter at det gjør vondt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Som sagt, å bli kalt søt er som å bli kalt svak eller barnslig. Det står ikke i stil med hva en mann/gutt vil se på seg selv som. En mann/gutt vil være sterk og beskyttende.

Søt fungerer kun i situasjoner der det er greit å være svak og/eller barnslig. Svært få med andre ord.

Men det kommer litt an på hvordan det sies også, hvilket tonefall og hvem du er som person. Sier du det hele tiden, vil det nok ikke bety så mye.

Lenke til kommentar

Litt selvgod? maler og syr klær... for en IQ indikator... Og det er ikke noe stort problem å få 9er på forsvarets "IQ test", det har til og med jeg gjordt selv.

Og psykologi er vel ikke akkurat det beste faget å dra fremm hvis du skal skryte av å være smart:

Er du virkelig ute etter minimal arbeidsbelastning kan introfag i psykologi være noe for deg

PSY1003 – Biologisk psykologi (går for å være hakket mer krevende en de under)

PSY1004 – Sosialpsykologi

PSY1005 - Utviklingspsykologi

PSY1006 - Personlighetspsykologi

Alle fagene har 3 timers multiple choice eksamen, som ved litt god resonneringsevne og litt tipping kan bestås. Det er ikke uten grunn at de kalles 60-kroners-fag, dvs. det bussen koster tur/retur Dragvoll.

http://org.ntnu.no/placebo/Studentguide.php

Men tilbake til topic. Dette er vel egenklig ikke rette forum (diskusjon.no) å skulle spørre jenter om noe da det vel er en veldig stor anndel av gutter her.

Og til hun som faktisk spurte om noe så kan jeg jo svare som alle andre at ja det er ubeskrivelig vondt å få et slag i ballene, og det er ekstemt feigt å benytte seg av denne svakheten med mindre det står om livet ditt, el. (altså ikke greit å bruke hvis noen f.eks har slått til deg i annskitet, el. selv om denne er mye størren enn deg selv)

Og når det gjelder oppfattelse av dumm/pen. så er det vel ikke nødvendigvis akkurat at pene jenter oppfattes som dumme, men heller de som går under "bimbo" kategorien med tjukkt lag av sminke og brunkrem i tryne og en påtatt dummhet i oppførsel.

slik som fjortiser som her:

eller andre bimboer som her: http://www.youtube.com/watch?v=yW7kbeM_EPM

(nei jeg henger ikke ut noen, disse har selv valgt å være offentlige personer og har "hengt ut" seg selv)

Endret av flesvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri ligget rundt, jeg har aldri tatt en røyk, jeg har aldri vært ordentlig full, og jeg har aldri utnyttet utseendet mitt. Det er sånne som deg som klarer å bryte ned selvbildet mitt, fordi jeg må jobbe så sinnsykt hardt for å bevise at jeg har en personlighet. Du dømmer kun på utseendet. Jeg gikk ut av vg3 med 5.6 i snitt, og jeg jobba rævva av meg i tre år for å klare å få det til. Så kom ikke her, ut av det blå, og si at pene jenter tar den enkle veien. Jeg har mål i livet jeg også.

Hvorfor går du på defensiven, om du opplevde innlegget som oppblåst eller hvasom så la det heller være. Kom heller med fler ting du lurer på om gutter :)

Lenke til kommentar

elskede gutter:)

Når prater en kvinne for mye?

liker dere ikke å høre på detaljer?

oooh I got another question!

Er det noen av dere som sjekker opp en jente ved å fornærme henne for å få oppmerksomheten hennes? eller har dere noen kamerater som gjør det?

pffh, det opplevet jeg i helgen... merkerlig, men for hans sin del så funket det:P

jeg ønsker et personelig og individuelt svar takk:)

Lenke til kommentar

elskede gutter:)

oooh I got another question!

Er det noen av dere som sjekker opp en jente ved å fornærme henne for å få oppmerksomheten hennes? eller har dere noen kamerater som gjør det?

pffh, det opplevet jeg i helgen... merkerlig, men for hans sin del så funket det:P

jeg ønsker et personelig og individuelt svar takk:)

Det du snakker om der (den siste biten),

har vel kanskje noe med å hevde seg å gjøre f.eks

"Hva, hvorfor er han ikke interresert/hvorfor synes han jeg er stygg, jeg skal vise han jeg!"

Tror det der ligger litt på instiktnivået.

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Hvordan i F skal man vite det sån uten vidre? Utseende er det første man ser, og det er det vi danner vår første bilde av mennesket vi møter på. HVilke erfaringer man ahr fra tidligere møter med tilsvarende utseende personer er med på å skape en forventning til dem man møter. Ofte kan dette være helt feil, men det er en gang slik det funker.

Ellers, om du er pen OG smart, og holder till i trondheim, så legg igjen en PM i inboxen min, jeg er ikke så vanskelig å overbevise;)

Og ellrs om temaet, så mistenker jeg hun der Voe, for å være troll:D Det er så "blondt" at det må bare være satire!

Hvorfor syns dere det er negativt å være/bli kalt søt, hvis dere syns det?

Søt er en egenskap barn og jenter innehar, søt forbindes ofte med store øyne i forhold til hode/kropp. Menn skal ikke være søte, ingenting i en manns bilogiske oppgaver innebærer "å være søt", faktisk, så skal man være alt annet enn søt. Man skal være maskulin sterk og i stand til å føre sin art vidre. Det å bli kalt "søt", spesiellt i samvær med andre menn, er det samme som å si at du har feilet som mann. Vi men er svært konkuranseinstilte individer, og man vinner ikke noe på å være "søt".

All markedsføring rettet mot men går på at du skal ha bedre bil enn naboen, raskere PC, dyrere telefon etc. Det fokuseres på tall, og tall brukes utelukkende for å si at x er bedre en y. Det er en grunn til dette.

Kan dog brukes til å terge mannen på hjemmebasis, men vær så snill, ikke bruk ordet blandt andre.

Når han ikke gidder å høre etter lenger. Om han driver med noe annet, så hører han ikke etter uansett. Menn er ikke biologisk konstgruert for multitasking, de er konstruert for å fokusere 100% på å drepe det dyret som dem skal ha til middag.

Detaljer om hva? fargen på gardinene? Om det ikke intreserer mannen så trenger du ikke snakke om det i det hele tatt. Detaljer om hvor rå den nye TVn han har kjøpt seg er er dog veldig godt mottatt:)

Meget sjelden jeg sjekker opp damer. Men jeg er definitivt typen til å prøve det om jeg hadde turt, siden jeg bruker mye slik humor både om meg selv og andre.

Dog ta det jeg sier med en klype salt, men det er litt sannhet i det likevell:)

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...