Gjest Answer Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei! Har sett at det er en del "Hvordan fungerer jenter" osv. Også lagt merke til at det er en del " hvordan sjekke henne opp?". "kjøpe gave til henne" generelt tråder som spør generelle ting om det motsatte kjønn (kvinnene) og da er det mange som stiller seg til disposisjon for og hjelpe menn med kvinner, men jeg har bestemt meg for og gå andre veien! Nettopp, you guessed it! Dette blir da jentenes "spørre tråd" om gutter! Jeg har istedet for og prøve gjøre meg klok på jenter (ettersom dette er umulig ) , sjekking av jenter osv så tar jeg heller en titt inn på det egne kjønn for og kanskje gi jenter/damer et innblikk på gutter/menn og hvordan vi tenker i forskjellige situasjoner. Dette kan da også være en "vekker" for har selv opplevd at jeg ikke var klar over hvordan min tanke gang var før jeg gikk igjennom en del faser og røffe perioder som fikk meg til og gå inn i meg selv. Være ærlig med meg selv og fått meg til og se ting på en annen måte. Gutter er ofte stempla som enkle mennesker men vi er nok mer avanserte en det man vet selv og en det jenter ofte tror Dette er da min måte og prøve og "hjelpe" andre og svare etter min beste evne, jeg sier ikke at jeg alltid har rett. Eller hva jeg sier gjelder alle men håper at kanskje jeg kan bruke min erfaring og mine opplevelser til og "hjelpe". Håper min åpenhet kan skinne et lys på ting. Lenke til kommentar
IkkeSåPro Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 så folk skal spørre deg om ting =P? forstår jeg rett da. eller har du noen spørsmål og? jeg kan kanskje besvare dem =) Lenke til kommentar
Gjest Answer Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ja, poenget var jo at folk kunne spørre og jeg svare så godt jeg kunne Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 "Hvordan fungerer jenter" osv. Har alltid lurt på dette. Hadde vært fint hvis du hadde gitt meg en fysologisk analyse med anatomi i sentrum, takk. Lenke til kommentar
Gjest Answer Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 "Hvordan fungerer jenter" osv. Har alltid lurt på dette. Hadde vært fint hvis du hadde gitt meg en fysologisk analyse med anatomi i sentrum, takk. troll et annet sted vær så snill? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Men dette vil da utvilsomt være en tråd om hvordan du fungerer, og den informasjonen blir jo rimelig ubrukelig når du er anonym. 4 Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeg lurer på hvorfor flertallet av gutter setter paralleller mellom billig/løs og pen. Jeg er så drit lei av å bli tatt useriøst fordi jeg liker å se bra ut. Snart begynner jeg å gå ut uten så mye som gre håret. Kjære mannfolk; selv om man bryr seg om hvordan man ser ut, så kan man faktisk lese og skrive. Det er nullsjanse for å få seg noe når man møter ei dame med et spørsmål som insinuerer at hun er et brødhue. OG. Gjør det virkelig så vondt å bli klinka til i ballene? Endret 15. november 2010 av indiska 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg lurer på hvorfor flertallet av gutter setter paralleller mellom billig/løs og pen. Jeg er så drit lei av å bli tatt useriøst fordi jeg liker å se bra ut. Snart begynner jeg å gå ut uten så mye som gre håret. Kjære mannfolk; selv om man bryr seg om hvordan man ser ut, så kan man faktisk lese og skrive. Det er nullsjanse for å få seg noe når man møter ei dame med et spørsmål som insinuerer at hun er et brødhue. OG. Gjør det virkelig så vondt å bli klinka til i ballene? Det kommer helt an på. Hvis du kjører platinablondt bleket hår, dyp utringing og kort miniskjørt kan det være noen som tenker slik, men jeg kjenner ingen som setter likhetstegn mellom pen og billig... det er vel heller omvendt, om noe, lettere å få de litt mindre pene for de fleste... Du må nesten beskrive deg selv litt bedre om du vil ha bedre tilbakemeldinger... OG. Ja, det gjør helt umenneskelig vondt og kan ikke sammenlignes med "vanlig" smerte. Det er en helt egen kategori og et kraftig knips kan få en voksen mann i fosterstilling med tilhørende hulking på null komma knips... 3 Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg lurer på hvorfor flertallet av gutter setter paralleller mellom billig/løs og pen. Jeg er så drit lei av å bli tatt useriøst fordi jeg liker å se bra ut. Snart begynner jeg å gå ut uten så mye som gre håret. Kjære mannfolk; selv om man bryr seg om hvordan man ser ut, så kan man faktisk lese og skrive. Det er nullsjanse for å få seg noe når man møter ei dame med et spørsmål som insinuerer at hun er et brødhue. OG. Gjør det virkelig så vondt å bli klinka til i ballene? Det kommer helt an på. Hvis du kjører platinablondt bleket hår, dyp utringing og kort miniskjørt kan det være noen som tenker slik, men jeg kjenner ingen som setter likhetstegn mellom pen og billig... det er vel heller omvendt, om noe, lettere å få de litt mindre pene for de fleste... Du må nesten beskrive deg selv litt bedre om du vil ha bedre tilbakemeldinger... OG. Ja, det gjør helt umenneskelig vondt og kan ikke sammenlignes med "vanlig" smerte. Det er en helt egen kategori og et kraftig knips kan få en voksen mann i fosterstilling med tilhørende hulking på null komma knips... Egentlig blond, men det er farget mørkebrunt. Mellomlangt med pannelugg, pleier å rette det ut. Jeg går -aldri- med skjørt, og jeg har relativt små pupper så utringning skal man se langt etter, dessverre. Jeg er ikke pen, i den "wow, hu var heit"-forstand. Men søt. Går stort sett i stramme bukser og har på meg ulike topper og cardigans. Ganske grå mus egentlig, med unntak av at jeg bruker mye svart, hvitt og lilla. Sannsynligvis ser jeg dum ut. Kanskje jeg burde ta på meg brillene mine når jeg går på byen. HM. En kompis av meg som er håndball-keeper fikk en rett i ballene (og disse herremennene har kraft i skuddet...), og han gikk i fysisk sjokk og lå på sykehuset i to uker. De første fem dagene var han bevisstløs. Det var rett og slett så sterk smerte at hjernen restarta seg Jeg har (beklageligvis for dere) alltid hatt lyst til å slå noen i ballene for å se reaksjonen. Men jeg får holde meg Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du burde gå nøyaktig slik du selv føler deg. Hva andre synes er kun overfladisk og totalt meningsløst etter du har blitt litt bedre kjent med de. Men jeg kan forstå at flere tar deg som løs. Det er ikke din feil, det er alle de løse horene som kun er ute etter et ligg eller en gratis kveld på byen. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Egentlig blond, men det er farget mørkebrunt. Mellomlangt med pannelugg, pleier å rette det ut. Jeg går -aldri- med skjørt, og jeg har relativt små pupper så utringning skal man se langt etter, dessverre. Jeg er ikke pen, i den "wow, hu var heit"-forstand. Men søt. Går stort sett i stramme bukser og har på meg ulike topper og cardigans. Ganske grå mus egentlig, med unntak av at jeg bruker mye svart, hvitt og lilla. Sannsynligvis ser jeg dum ut. Kanskje jeg burde ta på meg brillene mine når jeg går på byen. HM. En kompis av meg som er håndball-keeper fikk en rett i ballene (og disse herremennene har kraft i skuddet...), og han gikk i fysisk sjokk og lå på sykehuset i to uker. De første fem dagene var han bevisstløs. Det var rett og slett så sterk smerte at hjernen restarta seg Jeg har (beklageligvis for dere) alltid hatt lyst til å slå noen i ballene for å se reaksjonen. Men jeg får holde meg Nei, ikke vet jeg. Hvor gammel er du? Jeg ser ingen grunn til at noen skulle dømme deg kun på grunn av utseendet slik du beskriver det. Kanskje noen prøver seg med litt misslykket PUA-sjekking. Hvorfor tror du at folk dømmer deg? Hvis noen prøver å voldta deg eller noe, er det greit å slå dem i ballene, men det er definitivt noe du ikke vil gjøre uten at det er absolutt nødvendig. Du ser jo hva som skjedde med kompisen din! Hvis det er mulig å dø av smerte, må det være nettopp noe slikt som kan gjøre det Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Egentlig blond, men det er farget mørkebrunt. Mellomlangt med pannelugg, pleier å rette det ut. Jeg går -aldri- med skjørt, og jeg har relativt små pupper så utringning skal man se langt etter, dessverre. Jeg er ikke pen, i den "wow, hu var heit"-forstand. Men søt. Går stort sett i stramme bukser og har på meg ulike topper og cardigans. Ganske grå mus egentlig, med unntak av at jeg bruker mye svart, hvitt og lilla. Sannsynligvis ser jeg dum ut. Kanskje jeg burde ta på meg brillene mine når jeg går på byen. HM. En kompis av meg som er håndball-keeper fikk en rett i ballene (og disse herremennene har kraft i skuddet...), og han gikk i fysisk sjokk og lå på sykehuset i to uker. De første fem dagene var han bevisstløs. Det var rett og slett så sterk smerte at hjernen restarta seg Jeg har (beklageligvis for dere) alltid hatt lyst til å slå noen i ballene for å se reaksjonen. Men jeg får holde meg Nei, ikke vet jeg. Hvor gammel er du? Jeg ser ingen grunn til at noen skulle dømme deg kun på grunn av utseendet slik du beskriver det. Kanskje noen prøver seg med litt misslykket PUA-sjekking. Hvorfor tror du at folk dømmer deg? Hvis noen prøver å voldta deg eller noe, er det greit å slå dem i ballene, men det er definitivt noe du ikke vil gjøre uten at det er absolutt nødvendig. Du ser jo hva som skjedde med kompisen din! Hvis det er mulig å dø av smerte, må det være nettopp noe slikt som kan gjøre det 19. Og et halvt. Spør et hvilket som helst barn. Det halve året er viktig! .. Hva er PUA-sjekking? Jeg aner ikke. Jeg drikker meg aldri full, så jeg går ikke rundt som en zombie heller. Siden jeg egentlig er for ung til å komme inn, så holder jeg meg på brisen-stadiet for å unngå å havne i bråk. Flott med kontakter og dørvakter uten moral eller evne til å bedømme alder. Ikke misforstå, jeg liker å få komplimenter. Men jeg føler meg tråkka på hver gang noen tror at det bare er å by meg en drink også får de seg automatisk ett ligg. Men Drammen er en sær, sær by... Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Nei, jeg aner ikke. Kanskje du ikke utstråler nok "hard to get"? Det er rart med det, men vi sier veldig mye ubevisst med kroppspråket. Sier ikke at du IKKE er det, men det kan jo være at du oppfattes slik på grunn av signaler du sender ut. Nå skal det sies at det ikke er helt uvanlig for jenter å få et tilbud eller to om ymse snuskerier på byen. Uansett, umulig å si noe konkret om ditt tilfelle, men jeg tror ikke de jentene jeg kjenner får veldig mange direkte forespørsler om sex... Hva med venninnene dine? Edit: PUA er "pick up artist", og noen gutter misforstår det totalt, som kan forklare slike situasjoner som du opplever... Endret 15. november 2010 av pifler Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det hadde jo vært skikkelig koselig å begynne å prate med en jente på byen som ville bli kjent med meg, istede for kun å fiske etter drinker, og avfeie meg med en gang jeg ikke spanderer mer en én. Menneh, nå var denne tråden jentenes spørsmål til oss guttene da Sorry OP. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 .. Hva er PUA-sjekking? Et misforstått begrep pga. det har forandret seg med tiden. Du kan hovedsaklig si at PUA-sjekking er delt inn i to deler, en rutinebasert og en selvutviklingsbasert. Den rutinebaserte går ut på å si og gjøre ting i mer eller mindre "korrekt" rekkefølge og tolke åpenbare tegn for å "vite" hvor "langt" man har kommet eller fått den andre part interessert. Dette var egentlig utgangspunktet for PUA. De siste årene har den andre fløyen, den selvutviklingsbaserte, tatt mer og mer over. Den handler om å forbedre seg selv på ulike måter (mentalt og fysisk) for å være mer interessant og attraktiv. Du kan godt si at man prøver å være den beste av seg selv. Det er i denne retningen PUA har trukket de seneste årene og den førstnevnte delen, den rutinebaserte, er i mer eller mindre grad blitt en minoritet. Kort og greit er PUA læren om å være attraktiv overfor det motsatte og samme kjønn, og hva man kan gjøre for å få det beste ut av seg. "PUA-sjekking" som et begrep, som du sier, høres kronglete ut og er lite presist. 3 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 ...snip... OG. Gjør det virkelig så vondt å bli klinka til i ballene? Nei, det er mye verre. Det er så ille at jeg får nesten vondt selv når jeg ser snutter hvor andre blir klinket i ballene. Og til resten av innlegget ditt, om den du prater med insinuerer at du er et brødhue, pell deg vekk - han er uansett ikke noe å samle på om han er så forutinntatt. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvordan ser en smart jente ut? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ingen som vet, siden ingen har sett ei Det er vel ingen fasitsvar, men jenter som tør å bryte med saueflokken blir i mine øyne sett på som litt mer smarte og selvstendige enn andre. Om du har en personlighet er også et tegn. Og selvfølgelig det du har å si, argumentene bak dine meninger. 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvordan ser en smart jente ut? Tror ikke det er en veldig stor korrelasjon mellom intelligens og utseende... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvordan ser en smart jente ut? Smarte jenter (og gutter) kommer i alle størrelser og former. Det finnes også forskjellig måter å være smart på; skole smart, teknisk smart, praktisk smart, økonomisk smart.. Så det spørsmålet er litt for vagt til å svare på. Tror egentlig ikke at det finnes et svar, men heller er opp til hver enkelt person og preferanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå