big_glasses Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Håper jeg har posta riktig Jeg lurte på om noen her vet om noen programmer som kan chatte over LAN/AD-HOC nettverk? Det hadde vært kjempefint om noen kunne si meg noen sånne programmer, helst AD-HOC ettersom skolenettverket sikkert kommer til å bli skrud av på eksamen Takk Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Kanskje dette er det du leter etter? Intranett Chat I verste fall kan en kanskje skru på Messaging Service i Windows og bruke net send kommandoen. Du er kalr over at dersom du blir tatt i jusk på eksamen, kan du miste retten til å studere videre, og bli nektet adgang til universiteter og høyskoler? Det var noen her før jul som ble dømt for juks på eksamen. Det blir tatt veldig alvorlig. Endret 15. november 2010 av GeirGrusom Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Wow, nekta å studere videre, det viste jeg ikke. Trodde man bare motte gå å ikke fikk levere. og en anmerkning for juks, må nok vurdere det litt mer nøye, men tusen takk. Sjekker den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå