kenrawk Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Er det noen som har release-dato for denne? Antar at det ikke blir med det første, da jeg ikke finner noe info på samsung sine hjemmesider... Ellers? Virker den bra? Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 :o ingen som har noe å si? ....jøss! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Vær nå tålmodig! Fant ikke no' på Google.com... Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg leste om den på mobile-review.com og den virker som en veldig fin rival til nokia 3650/7650... Får håpe norske butikker er interressert i å selge den, de har ikke alltid vært så interressert i å selge særlig mange ulike Samsung modeller... Det er enn clamshell telefon, noe ihvertfall jeg liker... men når den ikke har ekstern skjerm er det litt kjedelig Om det blir noe av P810 tror jeg den kommer til å danke ut 6600, D700, BenQ P30 og andre motstandere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå