Peroy Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er dette Windows Phone 7-satsingen til Sony Ericsson? Les mer Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Fy f... hvis de spesifikasjonenen på X7 mini er korrekte...da er det min neste mobil Eneste jeg kan ønske meg er HDMI utgang som hadde vært perfekt til en slik mobil med godt kamera. Endret 15. november 2010 av Tor-K-El Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Om det blir 720p Hd opptaker på mobilen, så håper jeg hvertfall framraten blir bra. på tide alle nye mobiler får hd opptak som standard Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Navnet gir i hvert fall mening. 10 -> 7 indikerer en nedgradering. 10,1 megapikslers kamera med 3 ganger optisk zoom og Xenon-blits Dette ryktet høres usannsynlig ut. En minimodell vil sannsynligvis ha mindre plass til zoom enn en stor modell. Men kanskje ryktekilden har tatt litt feil og at zoomen egentlig hører til den store modellen? Eller at ryktene bare er tull? Endret 15. november 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Mini modellene har jo en tendens til og være en del tykkere en de med større display, så mulig det er bedre plass til kamera på mini modellen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Navnet gir i hvert fall mening. 10 -> 7 indikerer en nedgradering. 10,1 megapikslers kamera med 3 ganger optisk zoom og Xenon-blits Dette ryktet høres usannsynlig ut. En minimodell vil sannsynligvis ha mindre plass til zoom enn en stor modell. Men kanskje ryktekilden har tatt litt feil og at zoomen egentlig hører til den store modellen? Eller at ryktene bare er tull? Må i såfall bli en feit liten rakkar det ja. Hørte jeg X7 cube istedenfor mini? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Mini modellene har jo en tendens til og være en del tykkere en de med større display, så mulig det er bedre plass til kamera på mini modellen. Ja, det er jo en mulighet. En liten tjukkass. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 2 ting: * Mini-modellen er tykkere enn "storebror", men har ikke tastatur. Mest sannsyneligvis på grunn av kameraet. * Snapdragonprosessoren Hos X7 er en 2-kjerner. Kilde: Phonearena. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Navnet gir i hvert fall mening. 10 -> 7 indikerer en nedgradering. Lurer på om det kan ha noe sammenheng med Windows 7 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Ja, er det ikke det vi snakker om? Android -> Vindustelefon 7. Endret 15. november 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
magliarosa Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Windows for mobil har vært og er (har ikke prøvd win7) over hodet ikke å anbefale. Å gå fra android til win7 må jo være en gigantisk nedtur ... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Si ikke det. Jeg var ikke noe fan av tidligere windows telefoner, men gleder meg til og prøve en med WP7. Syntes det virker mye bedre ... men klart, kan jo hende det blir en skikkelig fiasko også. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Windows for mobil har vært og er (har ikke prøvd win7) over hodet ikke å anbefale. Å gå fra android til win7 må jo være en gigantisk nedtur ... Nå er ikke windows mobile 6.5 og windows phone 7 det helt samme. Så hvordan du kan si at det er en nedtur uten å ha prøvd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg