Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelskelse

Gjest borgboy

Anbefalte innlegg

Jeg jeg er en gutt på 17 år, som sliter med å få ei jente jeg liker veldig godt. Hun går i klassen min, jeg sa for 1 år siden at jeg likte henne, og da fekk jeg klare tegn på at hun ikke var intressert. 1 år senere kom vi inn på emnet kjærlighet igjen, og jeg sa til henne at jeg ikke hadde føleser for henne lenger. Jeg liker henne veldig godt, tenker på henne all the time. Jeg har egentlig ikke gjort noe spesielt før når jeg sa jeg likte henne, jeg bare fortalte henne det og at jeg likte henne. Men det virker heller ikke som hun hater meg akkurat, så jeg virkelig prøve å få denne jenta. Jeg har ikke akkurat verdens beste selvtillit, og har ikke gjort stort mer enn å si at jeg liker henne å sendt henne noen blikk. Men hva kan jeg gjøre for å få henne til å bli intressert og skikkelig keen på meg? ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må seriøst lages en sticky for sånne tråder som det her.

Svaret er: Det finnes ikke noe fasitsvar. Det er såpass mange faktorer som spiller inn for at en jente og gutt skal like hverandre til at man ikke kan og vil noengang ha et standardisert oppsett for hva som skal til for at det skal "klikke" eller "fungere".

Du må rett og slett bli interessant for henne. Og jeg kjenner ikke denne dama, hva hun er ute etter, hva hun liker eller ikke liker, hvordan hennes emosjonelle status er og om hun i det hele tatt har noen andre i kikkerten.

Du er den eneste som kan løse det her, kompis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...