Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket meg i helt feil person.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som helt klart ikke funker er å være forpliktet til å være sammen med noen, eller forpliktet til å prøve på nytt.

 

Nei, jeg vet jo at jeg ikke er forpliktet til henne. Hadde hun bodd der jeg bor hadde ikke eksen stoppet meg. Føler derimot at nå at det kanskje er den enkleste utveien, men jeg vet ikke om jeg klarer å bli lykkelig med henne lenger.

 

Bleeh. Begynner nesten å ønske at jeg aldri hadde truffet henne, men det ville vært å lyve for meg selv. Har bare lyst til å hive meg i bilen og kjøre direkte hjem til henne.

 

:hm:

Lenke til kommentar

1. Deilig å lese et innlegg uten en million skrivefeil.

2. Go Arsenal, men kanskje på tide å forstå at Henry er borte for godt? </3

 

Helt ærlig, så tror jeg du burde ta et par dager å tenke over saken. De omveltningene du eventuelt må ta er sannsynligvis ikke verdt det. Et avstandsforhold kan fungere godt en viss periode, forutsett at dere møtes jevnlig. Jeg har flere vennepar som var i avstandsforhold i flere år før de flyttet sammen. 20 mil er langt, men det er ikke for langt etter min mening. Du burde kanskje bli bedre kjent med henne, møtes innimellom o.l for å se om dette virkelig er noe for deg? Den følelsen du kjenner er god, men for at den skal vare i det lange løp må du kjenne henne godt.

 

Angående dette med ekskjæresten din, så får du ta et valg der. Men husk at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden, så tenk ordentlig og objektivt gjennom saken før du tar en avgjørelse. Når du først har tatt en avgjørelse må du stå for den. En forelskelse kan være spennende, men kjærlighet som har utviklet seg er en mye bedre følelse i lengden. Vær iallefall ikke utro mot henne igjen, det vil være idioti fra din side (selvom du allerede har "rota" litt rundt).

Lenke til kommentar

1: Skulle da bare mangle. Tar du deg bryet med å hjelpe meg skal virkelig jeg ta meg litt ekstra tid for å forsikre meg om at det blir behagelig å lese.

 

2: Henry er kanskje borte, men han blir i hjertene våre for alltid. Se på det som en tribute. <3

 

Jeg vet at det sannsynligvis ikke er verdt det, hvis man ser på fordeler og bakdeler. Problemet er bare at jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn henne. Jeg har nok heller ikke baller til å flytte fra hele livet mitt her hjemme. Avstandsforhold kan sikkert fungere, men jeg har som sagt bare vært sammen med jenta i et par timer. Har liksom ikke noe grunnlag for å dra og møte henne, selv om hun åpenbart liker meg også. Hun har dog nok ikke like sterke følelser for meg som jeg har for henne, for jeg har virkelig aldri hatt så enorme følelser.

 

Hun kommer jo til å komme tilbake, men det er sannsynligvis bare snakk om en helg hvor jeg får sett henne maks 2 dager. Det kombinert med at jeg ikke har peiling på når hun kommer tilbake, gjør meg helt fortvilet.

 

Er utrolig glad i ekskjæresten min også, men vet ikke om det ville være riktig ovenfor henne heller når jeg selv vet at jeg er forelsket i en annen. Hvis jeg fortsatt føler slik når hun kommer tilbake (10 måneder så det er jo vanskelig å si hva som har skjedd) blir jeg jo nødt til å fortelle henne om dette. Gresset er kanskje ikke grønnere på den andre siden, men hvis jeg ikke blir kvitt disse følelsene er det jo ikke rettferdig mot eksen å bli sammen med henne igjen. Utro kommer jeg aldri til å være igjen, for det er det kvalmeste jeg har gjort mot noen i hele mitt liv.

Lenke til kommentar

1: Skulle da bare mangle. Tar du deg bryet med å hjelpe meg skal virkelig jeg ta meg litt ekstra tid for å forsikre meg om at det blir behagelig å lese.

 

2: Henry er kanskje borte, men han blir i hjertene våre for alltid. Se på det som en tribute. <3

 

Jeg vet at det sannsynligvis ikke er verdt det, hvis man ser på fordeler og bakdeler. Problemet er bare at jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn henne. Jeg har nok heller ikke baller til å flytte fra hele livet mitt her hjemme. Avstandsforhold kan sikkert fungere, men jeg har som sagt bare vært sammen med jenta i et par timer. Har liksom ikke noe grunnlag for å dra og møte henne, selv om hun åpenbart liker meg også. Hun har dog nok ikke like sterke følelser for meg som jeg har for henne, for jeg har virkelig aldri hatt så enorme følelser.

 

Hun kommer jo til å komme tilbake, men det er sannsynligvis bare snakk om en helg hvor jeg får sett henne maks 2 dager. Det kombinert med at jeg ikke har peiling på når hun kommer tilbake, gjør meg helt fortvilet.

 

Er utrolig glad i ekskjæresten min også, men vet ikke om det ville være riktig ovenfor henne heller når jeg selv vet at jeg er forelsket i en annen. Hvis jeg fortsatt føler slik når hun kommer tilbake (10 måneder så det er jo vanskelig å si hva som har skjedd) blir jeg jo nødt til å fortelle henne om dette. Gresset er kanskje ikke grønnere på den andre siden, men hvis jeg ikke blir kvitt disse følelsene er det jo ikke rettferdig mot eksen å bli sammen med henne igjen. Utro kommer jeg aldri til å være igjen, for det er det kvalmeste jeg har gjort mot noen i hele mitt liv.

 

1. Seconded.

2. Mot slutten av tiden i klubben så var han dessverre litt for arrogant for min del. Han var riktignok en fantastisk spiller og målscorer, men det virket som om han trodde han var det eneste ene som holdt laget oppe. Hybris-Henry.

 

Jeg vet utrolig godt hvordan du har det. Du må nesten ta tiden til hjelp. Dersom følelsene fortsetter over litt tid (uker, altså) så kan du begynne å tenke at kanskje burde du satse på henne. Vaskelig situasjon du har kommet i, du har rett i det du sier at det er urettferdig mot eksen din dersom du har følelser for noen andre. Du må kjenne på hva som er rett for deg, og hva du kan se tilbake på om et år og si at du tok det rette valget. Kjærlighet er hardt.

Lenke til kommentar

Ja, det du beskriver der er egentlig planen. :) Selv om det er vanskelig å tilbringe mye tid med henne. Får prøve å bli bedre kjent med henne på andre måter.

 

Hvorfor var kompisen en drittsekk? :p Hvis jeg har sagt det, må jeg jo nesten stå for mine tåpelige uttalelser. Hun ble ikke akkurat sur heller, så det går egentlig fint. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...