zeicko Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 hei.. håper den den tråden blir en suksess. så det denne tråden skal handle om er DIN største tabbe som gjorde deg skikkelig flau. jeg begynner jeg var vell 10-12 år og var en svak liten gutt som var med sin mor med hunden til vetrinæren hunden var veldig redd og stressa og ville bare bort. så når vi var ferdig og jeg skulle leie hunden til bilden. jeg tok tak i bandet og åpnet døren ut till venterommet. åpnet døren og der satt deg en tispe og skulle inn, selfølgelig spurtet hunden rett til tispa med meg i bandet. jeg fløy ut og landet midt på mage på venterommet. og da så jeg det. hele venterommet var fullt av menesker og dyr. og dær lå jeg og så på alle som lo av meg.. først ble jeg forbannet. men så sprang jeg rett ut. hunden og min mor komm sakte etter.. aldri vært så flau. så hva er ditt flaueste øyeblikk ? (håper at denne tråden ikke blir slettet) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Svenni212000 Skrevet 15. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 15. november 2010 Er vell få som vil tro dette, selv om det er faktum. Mitt flaueste øyeblikk var når jeg skulle en tur i butikken for å handle mat. Dette var på den tiden da butikken stengte klokken 18 på Lørdager, og jeg hadde vært på full party langt inn i de sene morgentimer. Jeg våknet rundt en halvtime før stengetid, med så godt som blåttet for mat og drikke. Som en vandrende zombie, klarte jeg å slepe meg selv bortover gaten mot butikken kun iført crogs, en T-skjorte jeg hadde fått fra Gladmat festivalen og en Homer Simpson boxer. Heldigvis for meg så kom jeg til nok sans og sammling til å oppdage at jeg hadde glemt noe før jeg hadde kommet megh helt bort i butikken. Uheldigvis var ikke dette uten en masse øyne som hadde stirret på meg på veien bort. Det var heller ikke bedre da jeg hadde fått handlet og sovet ut denne Lørdagen, når jeg skulle ta meg en matbit fant jeg en pakke Sun maskinoppvask pulver i brødboksen og en flaske Comfort skyllemiddel i kjøleskapet. Jeg hadde da uvitende kjøpt en masse rengjøringsmiddler og ikke så mye som en brødsmule med mat da jeg handlet. Nå vet jeg dette er en historie som er vanskelig å svelge. Hadde noen andre fortalt denne historien, ville jeg sagt han var verdens dårligste løgner. Nå er det sanne faktum slik at dette virkelig har hendt meg. 15 Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Høres ut som noke en på pille/syre rus kunne gjort Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er vell få som vil tro dette, selv om det er faktum. Husker dette, var vel etter en heftig fest for noen år siden. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Høres ut som noke en på pille/syre rus kunne gjort Tja... Var nå ikke slik at jeg voktet drikken min på byen hele natten. (vet, dumme meg) Til å starte med er man meget på vakt, men etter noe og litt mer innabords gir man blanke i hele greiene. Så det kan hende jeg har fått noe ekstra i glasset mitt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gene Skrevet 15. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 15. november 2010 Nå er det riktignok ikke jeg som har opplevd dette, men en kompis. Jeg tar meg allikevel friheten til å skildre historien, da den høres usansynelig pinlig ut. Denne kompisen av meg bor et sted som er ca. en times kjøring fra "byen". Han og fotballlaget satt på bussen hjem fra fotballkamp i "byen" og han følte trangen man så ofte føler når man har drukket en del væske. Heldigvis(!) for han var det toalett på bussen, og det var fritt frem for å lufte høvdingen. Han beveger seg frem til midten av bussen og stiger ned den midterste trappen og inn på toalettet. Bussen stopper i et lyskryss og han låser døren. Tror han. Han slipper opp for trykket og lar tisset strømme ned i dass. Akkurat idet det står på som fullt, akselererer bussen! Han har da gjort den klassiske feilen å stå når man urinerer i et transportmiddel i bevegelse. Han mister balansen og faller bak på døren. Døren var selvfølgelig defekt og holdt ikke vekten hans nesten engang! Som et resultat av dette braser han ut i all offentlighet, langflat i trappa mens trykket står på og slangen veiver i alle retninger! Stakkaren blir dekket av urin mens resten av laget er målløse vitner. Resten av den 45 minutter lange turen sitter han stinkende for seg selv, på bakerste rad, langt unna resten. 12 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Uff, det må ha vært pinlig for deg 5 Lenke til kommentar
Gene Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vel, skulle ønske det var meg, for det er en awesome historie. Akk! Lenke til kommentar
zeicko Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 veldig lite liv hær ? Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Får ta en liten her som skjedde for noen år siden. Er både pinlig og ekstremt flaut. Jeg og det som nå er x-dama skulle i begravelse til svigerinne til søstera hennes. Vi var litt sent ute og måtte skynde oss. Vi fant så vidt kirka og skulle gå inn. Vi gikk inn det vi trodde var en inngang, men det viste seg å være der presten var og han var klar til å gå ut for å starte. Han kikka forbauset på oss i det vi passerte han og plutselig kom vi ut fremme foran hele forsamlingen i stedet for bak der inngangen lå. Hadde mest lyst å bare grave meg langt ned da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Får ta en liten her som skjedde for noen år siden. Er både pinlig og ekstremt flaut. Jeg og det som nå er x-dama skulle i begravelse til svigerinne til søstera hennes. Vi var litt sent ute og måtte skynde oss. Vi fant så vidt kirka og skulle gå inn. Vi gikk inn det vi trodde var en inngang, men det viste seg å være der presten var og han var klar til å gå ut for å starte. Han kikka forbauset på oss i det vi passerte han og plutselig kom vi ut fremme foran hele forsamlingen i stedet for bak der inngangen lå. Hadde mest lyst å bare grave meg langt ned da. Phun intended? Mitt flaueste øyeblikk som jeg kan huske var når jeg slapp en braker under en prøve. Eller så må det være den gangen jeg var liten og holdt i hånden til feil mor. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Å ta feil mor har jeg også gjort. Jeg var vel 5-6 år gammel og hadde gått med bort på IKEA. Etter å ha blitt veldig frustrert og redd så jeg endelig mamma, trodde jeg. Jeg løp bort til henne og omfavnet henne, for deretter å oppdage at mora mi bare sto noen meter unna. Heldigvis var jeg så liten at det bare ble avfeid med et smil. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Fortell litt mer! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) - Endret 13. juli 2012 av ClintE 2 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det jeg forundrer meg over er at grandissen fortsatt stod på taket etter 5km... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Kanskje den var nettopp stekt, snudd opp ned og det var vinter ute slik at den frøs fast på taket? 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) - Endret 13. juli 2012 av ClintE 3 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Eller så kom MacGyver flyvenes fra himmelen med Gaffateip i sin høyre hånd, hoppet ned uten at noen så det (santa clause style), teipet fast teipen med tidsinstilt løsner, for og så sende "glemme" pulver i hjernen på Bond007 for og så ta av med hjelp av nøklene og litt av pappesken til pizzaen.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 For noen år sia på en leirskole med ca 60 elever skulle vi ta, hmm husker ikke helt hva det heter. Du holder på et håndtak som er festet i en slags snor, også glir i høy hastiget, gjerne mellom to fjell eller at man ender opp i vannet. Uansett, dette vi skulle altså gjøre og jeg hadde uheldigvis glemt badeshortsen, så jeg måtte gjøre det i boksern. Dessverre var boksern litt slapp og jeg endte opp med å moone forran alle sammen. Haha, rimelig flaut. :!: Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Morgenen etter en SVÆR fest på et padlestemne jeg var på: på forholdsvis tom mage hadde jeg bøtta ned en litersflaske jäger på minimalt med tid, dratt til den store festen utkledd som viking (i england, kan det være mere passende?) jeg husker ingenting, men jeg har tydelig vis smekka til en i klubben med pappkassehammeren min så han gikk ned i knestående, gjort en powerslide med den obligatoriske luftgitarsoloen ned et langt bord fult av øl og mat til soloen i dont stop believein. etter dette dro jeg vist tilbake til teltet 3 timer før resten. 3+ timer senere ble jeg funnet sovende i et piggtrågjerde. og før noen klarte å få meg inn i teltet mitt hadde jeg prestert å spy fult teltet til en tilfeldig fyr. jeg husker ingenting av dette men å få høre historier om alle påfunnene mine hele den dagen var ukult. var ikke spesielt bakrus men var sikkert for at jeg spøy fult et helt telt før jeg tok kvelden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå