Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nye Deler men litt fusk med diverse spill

Anbefalte innlegg

Har satt sammen en ny PC , eller kjøpt nye komponenter som Hovedkort,Cpu,PSU,minne og Kabinett.

men nå er det slik at når jeg skal spille f.eks WoW eller andre spill så får jeg ikke lov til og sette opp Grafikken noe høyere i F.Eks WoW.

Delene som er i kassa er :

Hovedkort

Cpu

PSU

Minne

Skjermkort : Nvidia Geforce 7800GTX Pci Express

med det Innebygde skjermkorte på hovedkortet så kunne jeg sette hvilken som helst grafikk på men etter jeg monterte Geforce kortet i kassa så ble alt bare tull. kortet skal ihovedsak være bedre en det innebygde, Men neida f.eks WoW sier at jeg ikke får sett alt på fullt!

Hjelp. /cry

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinen din er ikke veldig sterk akkurat, men det burde holde til relativt greie instillinger til WOW da det ikke er spesiellt krevende. Kanskje ikke MAKS instillinger, men ihvertfall medium-high et sted.

hva mener du egentlig med at du ikke får lov av WOW å sette på høyere instillinger? er valgene grået ut eller noe sånt? får du noen feilmelding? kanskje gi oss screenshot av det? Jeg kjenner ikke WOW godt nok til å vite detaljene om hvordan du velger grafikkiinstillinger på det.

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt wow på maks innstillinger med am2 oppsettet jeg hadde, Merk 7800gtx kortet er det jeg ikke har byttet ut kjøpte kun hk,cpu,minne og psu når jeg oppgraderte.

kan ikke levende innbille meg at AM3 er svakere lol.

men som sagt, reinstallerte pc'n i dag pga ny delene. og tok selvfølgelig en reinstallasjon av WoW.

post-141380-0-47240300-1289784437_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmm ser ut som dette er directX 10 eller 11 features på noen av de høyere grafikkinstillingene. 7800 kortet er nok sterkest, men det er vel bare DX9 om jeg husker riktig. Da kan det rett og slett ikke gjøre funksjoner bygget på DX10 og 11. Om den innebygde grafikken er nyere kan det være den har DX10 støtte selv om den ikke er like kraftig.

Du kommer nok lengst på å bruke 7800 kortet og sette opp det som ikke krever DX10 støtte.

Om du ikke går flytte på den generelle kvalitets-slideren så husk at du kan jo sette opp grafikkinstillingene ved å endre på de spesifikke instillingene separat. Det er sikert bare èn eller to ting som bruker DX10 i "good" og over instillingene, så om du setter manuellt opp de andre instillingene som du får lov til å sette høyere så vil nok det totale resultatet bli mye det samme.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...