Gå til innhold

NWN - Shadows of Undrentide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får det trolig idag, (gamesmix har hatt det på lager siden fredag), eller blir jeg forbannet, så da skal jeg spille single playern non-stop til jeg klarer det (som med neverwinter nights forrige sommer, ah, the memories), i'll get back to you med litt kommentarer senere.

Lenke til kommentar
Har ikke NWN innstallert nå, men tenkte jeg skulle ta det frem igjen. Problemet mitt er at jeg sitter på ISDN, vil Shadows of Undrentide kreve siste versjon og vil det da eventuelt ligge på cd-rom'n (som seg hør og bør) ?

des,OUT!

SoU krever ingen spesiell versjon. Det funker med clean install (v 1.00) og alle andre versjoner. Det følger med en critical update som patcher spillet til riktig versjon før spillet blir installert. Har ikke fått prøvd det så mye, men det er mye mer likt D&D enn vanlig nwn. Skal begynne på spillet etterpå (etter jeg har kjøpt med en 4-pack med cola) og gleder meg til minst en uke med masse morro :D

Lenke til kommentar
ok, update: Shadows of undrentide var genialt, og et must-buy for alle som eier NWN! :) *spille mere*

Nope. Jeg må ikke kjøpe det. Likte ikke NWN så veldig godt, og kjøper mye heller Bloodmoon framfor den, dessverre. Skal også ta meg råd til SWG en gang. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...