Teardrop Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 En ting som jeg har lurt en del på er om det er vanlig at noen menn voldtar andre menn i fengsel? På en del amerikanske filmer skjer jo det, men er det virkel eller mer som et dramatisk virkemiddel i en film? Om det medfører riktighet er det slik i Norge også? Og, enda, om det er slik, er det så mange fæle homofile i fengsler eller er det slik at hetrofile i mangel på dame tar det nest beste? Kan de ikke bare runke på egenhånd liksom? Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er nok bare meget overdrevet i filmer Men det forekommer sikkert... Lenke til kommentar
dkny Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 http://www.allvoices.com/contributed-news/5725695-halden-prison-in-norway-better-than-the-best-5-star-hotel Tror ikke de får sjansen, fengslene våre er ganske fine og sofistikerte iforhold til i en del andre land. Lenke til kommentar
Gjest Kalle Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 I noen utenlaske fengsler kommer det raporter om slike tilfelr menn svert skjeldent tror nokk ikke det blir gjort her i Norge ettersom norske fengsler er bedere en utenlanske hotel og det i dag ikke finnes straff å sitte i norske fengsler etter min mening Lenke til kommentar
Gjest rassmus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Når man ikke har mus, så har man rassmus... 4 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Å tilbringe tid i norske fengsler virker jo som et ferieopphold på en avlastingsklinikk eller noe slikt. Jeg er ikke "redd" for å havne i fengsel her i landet for å si det sånn, ikke at det betyr at jeg kommer til å bryte loven av den grunn, pga mine moralske verdier. Det skjer nok ingen voldtekt, da myndighetene i Norge har en viss respekt og entusiasme for menneskerettigheter og slikt Er mer redd for å havne på gamlehjem. Det virker jo som et helvete uten like. 1 Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er nok en del mørketall rundt dette også. Terskelen for å si noe om det er nok meget høy. 2 Lenke til kommentar
CBA Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har selv vært i fengsel, og kan si det er mye sex. Mellom alle kjønn og sånt. Ikke ta opp såpa i dusjen. 2 Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har selv vært i fengsel, og kan si det er mye sex. Mellom alle kjønn og sånt. Ikke ta opp såpa i dusjen. Ufrivillig da med andre ord eller? Mellom alle kjønn og sånt. og sånt. Whoa. 3 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mellom alle kjønn? Jeg var under oppfatning av at kvinner og menn ikke satt sammen i fengsel, men i separate fengsler for kvinner og menn. Uavhengig av om dette er sant lukter jeg troll. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 En ting som jeg har lurt en del på er om det er vanlig at noen menn voldtar andre menn i fengsel? På en del amerikanske filmer skjer jo det, men er det virkel eller mer som et dramatisk virkemiddel i en film? Om det medfører riktighet er det slik i Norge også? Og, enda, om det er slik, er det så mange fæle homofile i fengsler eller er det slik at hetrofile i mangel på dame tar det nest beste? Kan de ikke bare runke på egenhånd liksom? Det med voldtekt i fengsler har nok mer med dominans og terror å gjøre enn, kåtskap og sex. Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Er nok bare meget overdrevet i filmer Men det forekommer sikkert... Har lest flere steder at antall voldtekter menn blir utsatt for i fengsler i USA er større enn antall voldtekter kvinner blir utsatt for i hele landet ellers. Blant annet blir dette nevnt nederst her: http://www.aest.org.uk/survivors/male/myths_about_male_rape.htm Og wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Prison_rape Endret 18. november 2010 av Leiferen Lenke til kommentar
varus Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) I sørafrikanske fengsler er det tradisjon at de nyankomne fangene har sex med lederen av en av gjengene. Så det på serien Ross Kemp on gangs. Det "interessante" begynner ca 2:00 Endret 20. november 2010 av varus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå